Citydeal boikottiin

Vieras

/ #33 Re:

13.10.2015 09:39

#2: Memmu -  

Hei

Samanlaisia kokemuksia,ottaa niin päähän.

Tässä vähän tarinaa varoitukseksi muille. Ostin keväällä auton pesun moottoripesuineen, 99 €. Yritin monen päivän ajan varata aikaa yritykseltä. Lopulta sain selville, että yritys ei ole enää toiminnassa. Kesti pitkään ennen kuin sain rahani takaisin. Miniäni varasi meille Kreikan matkan, matkatoimisto meni konkurssiin. Kesti vielä pitempään saada rahat luottokorttiyhtiöltä takaisin. Ostin puhelimeen heinäkuussa  ulkoisen akun, ei ollut suomenkielisiä ohjeita ja englanninkieliset ohjeet oli tehty jollain käännöskoneella. Niistä ei saanut mitään tolkkua. Soiton ja pyysin ohjeita. Kun viikkoon ei kuulunut Grouponilta mitään, pistin akun kokeeksi lataukseen, latauksen jälkeen akku latasi puhelintani minuutin!

Soitin ja kerroin palauttavani akun, koska se ei toiminut.  Sainkin palautusohjeet, mutta rahaa ei kuulunut viiteen viikkoon. Soitin taas. Lupasivat lähettää, ei tullut. Soitin taas lupasivat lähettää rahan jne. Lopulta ilmoitin sähköpostilla sekä puhelimitse, että haluan heidän poistavan minut postituslistoiltaan. Raha tuli vihdoin usean huomautukseni jälkeen. Kun yritin itse peruuttaa mainosten lähettämisen, kone sanoi aina HUPS, ei onnistu peruutus. Yritin joka mainospostin jälkeen, sama tulos. Soitin monta kertaa, lähetin monta sähköpostia, mutta mainoksia tulee aina vaan. Nyt olen yrittänyt hoitaa asiaa viikkotolkulla, ja eilen poltin päreeni ja soitin asiakaspalveluun ja pyysin saada keskustella esimiehen kanssa.

Hän oli kuuulemma "neuvottelussa" koko päivän. Jätin vihaisen soittopyynnön, eipä soittanut. Taidan tehdä rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä, kun en saa millään uskomaan heitä, että he eivät saa lähettää minulle mainoksiaan.

t. Mia