Citydeal boikottiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Citydeal boikottiin.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

31.10.2012 07:01

Huijattu

#27 Joulu pilalla

21.12.2012 23:18

Ostin vanhalle äidilleni joka asuu toisella paikkakunnalla jouluruokaa kotiin -lahjakortin. Koska sovittua yhteydenottoa ei kuulunut mihin kellonaikaan 22 tai 23.12.12 he tulisivat toimittamaan ruoan, äitini oli yhteydessä grouponin asiakaspalveluun. Sieltä kertoivat etteivät tule edes sitä toimittamaan! Torstai iltana kerrottiin kun jouluaatto on maanantaina! En tämän päivän aikana pystynyt järjestämään tilalle mistään muualta ruokaa äidilleni! Grouponista vain pahoiteltiin ja sanottiin että palauttavat rahat. Sanoin heille ettei se nyt riitä ja he kertoivat ettei ole velvollisia mihinkään korvauksiin koska ovat myyneet minulle lahjakortin ja sen ovat toimittaneetkin. Kun pyysin saada sen cateringfirman oikean nimen (Lahjakortissa oli nimi Herkut Kotiin, jota ei löydy yritysrekisteristä), he kieltäytyivät antamasta sitä. Grouponilla ei siis ole mitään vastuuta toiminnastaan niin kauan kuin he vain toimittavat lahjakortin! Tämä on selvä porsaanreikä markkinointilainsäädännössä ja kunnes se korjataan, minä ainakin yhdyn tähän boikottiin ja levitän tätä addressia eteenpäin!
rallu

#28 Re: Oletko soittanut asiakaspalveluun?

26.10.2013 16:39

no en todellakaan ei vastausta mihinkään kyselyyn otin yhteyden kuluttajasuojaan.#1: Tyytyväinen - Oletko soittanut asiakaspalveluun?

Vieras

#29 Re: Re: Oletko soittanut asiakaspalveluun?

26.10.2013 16:45

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

30.10.2013 08:05

RK

#31 Varoitus

29.12.2014 20:38

Ostin kuukausi sitten leikkikuorma-auton ja valitettavasti maksoin sen.  Ei ole tuottesta kuulunut mitään eikä Grouponin asiakaspalvelusta. Olen ensin yrittänyt selvittää missä toimitus viipyy ja sen jälkeen purkaa kaupan.  Ei mitään reaktiota. Mitäs pitäisi tehdä seuraavaksi? Ilmoitus kuluttajaviranomaisille vai poliisille?

Vieras

#32 Re: Re: Citydeal Groupon ei toimita tavaroita ainakaan luvatussa ajassa

16.05.2015 06:18

Vieras

#33 Re:

13.10.2015 09:39

#2: Memmu -  

Hei

Samanlaisia kokemuksia,ottaa niin päähän.

Tässä vähän tarinaa varoitukseksi muille. Ostin keväällä auton pesun moottoripesuineen, 99 €. Yritin monen päivän ajan varata aikaa yritykseltä. Lopulta sain selville, että yritys ei ole enää toiminnassa. Kesti pitkään ennen kuin sain rahani takaisin. Miniäni varasi meille Kreikan matkan, matkatoimisto meni konkurssiin. Kesti vielä pitempään saada rahat luottokorttiyhtiöltä takaisin. Ostin puhelimeen heinäkuussa  ulkoisen akun, ei ollut suomenkielisiä ohjeita ja englanninkieliset ohjeet oli tehty jollain käännöskoneella. Niistä ei saanut mitään tolkkua. Soiton ja pyysin ohjeita. Kun viikkoon ei kuulunut Grouponilta mitään, pistin akun kokeeksi lataukseen, latauksen jälkeen akku latasi puhelintani minuutin!

Soitin ja kerroin palauttavani akun, koska se ei toiminut.  Sainkin palautusohjeet, mutta rahaa ei kuulunut viiteen viikkoon. Soitin taas. Lupasivat lähettää, ei tullut. Soitin taas lupasivat lähettää rahan jne. Lopulta ilmoitin sähköpostilla sekä puhelimitse, että haluan heidän poistavan minut postituslistoiltaan. Raha tuli vihdoin usean huomautukseni jälkeen. Kun yritin itse peruuttaa mainosten lähettämisen, kone sanoi aina HUPS, ei onnistu peruutus. Yritin joka mainospostin jälkeen, sama tulos. Soitin monta kertaa, lähetin monta sähköpostia, mutta mainoksia tulee aina vaan. Nyt olen yrittänyt hoitaa asiaa viikkotolkulla, ja eilen poltin päreeni ja soitin asiakaspalveluun ja pyysin saada keskustella esimiehen kanssa.

Hän oli kuuulemma "neuvottelussa" koko päivän. Jätin vihaisen soittopyynnön, eipä soittanut. Taidan tehdä rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä, kun en saa millään uskomaan heitä, että he eivät saa lähettää minulle mainoksiaan.

t. Mia