Pysäytetään Lex Nokia

Paula Laakso

/ #23

18.10.2009 18:50

Elämme kovia ja raadollisia aikoja maailmassa. Suomessa kaikki ei ole enää hyvin. Meille syötetään "silmä lumetta" ja annetaan ymmärtää että asioiden takana on oikeat päättäjät. Todellisuudessa firmojen jne..takana toimii toinen sisäinen "johto porras", joka sanelee päätäntävaltaa firmojen sisällä. On totta että firmojen oikea johto ei edes tiedä mitä talossa milloinkin tapahtuu? Heitä käytetään myös hyväksi. He ovat ymmällään sitten median keskellä näistä kysymyksistä ja tapahtumista, mitä kansa puhuu ja kyselee.

On ajan kysymys koska tämä maa on menetetty kokonaan tälle rikollisrenkaalle. Voi olla että näitä tahoja on useampia..tavallaan serkkuja keskenään. Jokaisella "serkulla" on oma haara tässä yhteiskunnassa, mitä se valvoo ja ohjaa. Kuulutko sinä yhteen näistä haaroista?? Jos pelästyit kysymystä, sinun on aika vaihtaa kytkintä ja ottaa turvaksesi raamattu ja rukous. Ja pyytää Jumalaa turvaksesi. Sillä tätä taistelua ei voiteta rahalla ja mammonalla, vaan Jumalan taisteluvarustuksella. Kyse on suomalaisten vapaudesta.

Firmojen sisällä on ihmisiä jotka pettävät "firman alkuperäistä" johtoa ja pyörittävät heidän tietämättään tätä omaa alarinkiä. Siellä on oma kastijako. Todellisuudessa he ovat vain pelkääviä "naruihmisiä", jotka on peloteltu ylemmältä kastista uhkauksilla ja muilla keinoin...esim. vaikeuttamalla heidän arkista elämää pienemmissäkin asioissa. Jos asiat ei suju niinkuin pitää. Ylempi johto on jossain muualla kuin firmojen sisällä. He istuvat vuokratuissa toimistoissa kuulokkeeet korvilla ja mikrofonit suun edessä ja käskyttävät "alaisiaan". Se on erittäin salaista ja vaaraallista kaikille ihmisille, jotka on antanut "pikkusormensa" tälle pelille. Koskaan ei tiedä koska on oma vuoro lähteä. Koko johtoportaan ylin on jossain päin maailmaa..ehkä istuu oluella kapakassa tai saunassa mökillään?

Ihmiset, herätkää seuraamaan tarkemmin tätä yhteiskuntaa siellä missä asioitte. Varsinkin..seuratkaa oikeuslaitosta ja siellä työskenteleviä ihmisiä, minkälaisia ratkaisuja he antavat. Seuratkaa kansanedustajia ja heidän "hengen hedelmiä". Antakaa anteeksi heille jos he ovat joskus humalassa töpeksineet. Onko hän lopettanut juomisen ja ottanut opikseen. Tai juo kohtuudella. Tärkeää on, mitä asiaa hän tuo esille eduskunnassa. Ja miten. Onko hänessä oikeaa paloa tämän maan asioiden ja rikollisuuden ehkäisemiseksi.

Seuratkaa heidän "hengen hedelmiä" onko heidän työn hedelmät yksin lain kanssa. Mä uskon jollakin lailla että "jokainen lohko" yhteiskunnassa on ehkä jollain lailla mentetty tälle systeemille. Jotain väärää peliä käydään jossain kokouksissa? Ihmiset jotka on menetetty tälle porukalle, on kaikki jollakin lailla jonkun toisen ihmisen alla...kastissaan. Meidän nuorisoa pitäisi alkaa enemmän valistamaan näistä asioista, ettei he menisi tälläiseen systeemiin mukaan. Ja näistä asioista pitäisi enemmän puhua mediassa, mikä on on oikein ja mikä väärin. Mitä tarkoittaa toimia rehellisesti työpaikallaan ja sitä myöten tässä yhteiskunnassa.

Tutkiskelkaa asioita hengessä ja toimikaa. Älkää missään tapauksessa antako periksi ja masentuko. Meistä jokainen on Jumalan "taistelusotavarustus" jos haluamme. Kyse on haluammeko lahjoittaa tämän maan näin yksinkertaisesti meidän oman maan sisällä? Jumala toivoo että me ihmiset taistelemme tämän maan puolesta. Meille on taisteltu tämä vapaa suomi aikoinaan kovalla työllä ja voimalla. Mä en ole valmis antamaan periksi ja luovuttamaan. Mä teen omaa työtäni tämän maan puolesta. Mun työ oli tuoda tää asia esille..niin että ihmiset huomaisivat missä "ajassa" nyt liikutaan. Olkaa tarkkana. Jumala siunatkoon ja varjelkoon tätä maata ja kaikkia niitä ihmisiä jotka luitte tämän viestin.