Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava

Anonyymi

/ #193

25.10.2015 06:23

Lyhyesti sanottuna...Tämä homejuttu on maanpäällinen helvetti ja tämä painajainen ei taida muuta kuin mennä pahemmaksi täällä Suomessa. Jokainen tähän helvettiin joutunut tietää mitä tarkoitan. Pahinta tässä on se, kun huomaat olevasi niin huonossa kunnossa, ettet jaksa enää puolustaa itseäsi. Se avuttomuus, turvattomuus, pelko... Ei löydy sanoja kuvaamaan tätä.
Mutta en voi romahtaa lopullisesti. Kaksi rakasta lastani ovat ainoa kantava voima. Äitinä minun on pakko jaksaa taistella heidänkin tulevaisuuden vuoksi.
Onneksi hetkittäin jaksan tuntea niin suunnatonta vihaa tätä vääryyttä kohtaan, että sen vihan voimalla räpiköin hetki kerrallaan eteenpäin ja toivon, että ne vastuussa olevat tahot, jotka sallivat kaiken tämän tapahtua saavat ansionsa mukaan.
Minä olen menettänyt luottamuksen koko yhteiskuntaan ja lakijärjestelmään. Kaikkeen.
Suomi- pahoinvointivaltio. Tämän kaiken jälkeen elän ihan omien lakieni ja systeemieni mukaan selvitäkseni.

Voimia teille kaikille samassa tilanteessa oleville. Meidän on pakko jaksaa taistella asian puolesta...<3