YLEn mediamaksu

Vaasa

/ #149

30.10.2009 13:42

"Miksei tuohon voisi lisätä sellaisen systeemin että maksusta voi kieltäytyä voi kunhan "alistuu" siihen että pistotarkastuksia katselu- ja kuuntelulaitteiden varalta tehdään ja siis nää tarkastajat olisi pakko päästää sisään tai sakkoa napsahtaa. Olkoonkin että se olis todella ärsyttävää niin tähän voisin jopa yltää "mitä minä suvaitsen" tasolla. Pysyis lupatarkastajatkin leivässä, ja tarkastettavien määrä tuskin kohoaisi, ennemminkin vähenisi..."

Muuten ihan hyvä mutta missä menisi se raja laitteiden suhteen?

Itse ei opiskelijana ole varaa eikä pienessä kämpässä muutenkaan tilaa TVlle.
Radiotakaan en kuuntele kun sieltä vaan ei tule musiikkia joka olisi makuuni(siis niillä kanavilla joilla tulee muutakin kuin mainoksia).
Mutta jos asunnossa on kelloradio (herätyskello duh), olisiko se jo tarpeeksi jotta tarkastajien mielestä olisi oikeutettua vaatia 175€?

Tili tyhjenisi lähes täysin joka kuukausi jos pitäisi maksaa asiasta mitä ei käytä vuokran ja laskujen lisäksi. Enhän minä nytkään kovin paljoa ruokaa osta mutta kyllä sitä vähän silti tarvitsee -___-