Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

anja

/ #10

16.11.2015 09:11

Kiitos kaikille asiaan vaikuttaneille siitä kovasta työstä, jonka olette tehneet! Oli jo aikakin hallituksen tulla järkiinsä. Tällaista poukkoilua en ole eläissäni nähnyt ja olen sentään 64-vuotias. Saivat kuitenkin aikaan sen, että jouduin juoksemaan lääkärissä toukokuun lopun ja tämän päivän välillä (tulin juuri lääkäristä) monta kertaa verenpaineen hallitsemattoman nousun vuoksi, vaikka se n. 20 vuotta on ollut pienellä lääkityksellä sopivan alhainen. Ja alhainen sen pitää olla, koska olen diabeetikko. Asia ei vieläkään ole poissa päiväjärjestyksestä, vaan vielä pitää tämän vuoden puolella mennä lääkärille ja tarkistetaan tilanne, koska paineet edelleen ylempänä kuin pitäisi olla. Ensin rääkätään ihminen melkein hengiltä ja sitten ilmoitetaan että härpitihää, väärä hälytys. Tietenkin on hienoa, että peruivat uhkauksensa niin kuin lukemattomat muutkin uhkaukset, mutta siltä ei voi välttyä, että hallitus vaikuttaa vähäjärkisten kerholta. Ja  vielä Kela-korvausasiankin pistävät uusiksi, tosi hyvä sekin, mutta idioottimaisilta vaikuttavat, enkä enää ikinä eläissäni voi vähääkään kunnioittaa sen enempää nykyisiä ministereitä kuin hallituspuolueitakaan. En niitä kyllä ole ennenkään äänestänyt.