SOTE - ASIAKASMAKSUJEN KOROTUS P E R U T T A V A

Vieras

/ #153 Nyt riittää!

30.11.2015 22:32

Jo riittää! Eiköhän tässä maassa ole muilla kuin sairaiden harteilla kannettava taloustalkoiden taakat, sanoo tämä terve työikäinen. Hallituksen leikkauspolitiikka ei käy! Vaihtoehtoja on, jos niitä vaan kuuntelee. Mutta sehän on käynyt selväksi, ettei tämä hallitus kuuntele edes asiantuntijoita. Eikä johda tiedolla vaan pakolla. Johtaminen pakolla ja kiristyksellä kuuluu diktatuuriin, ei demokratiaan. Hyvä johtaja saisi kansan yhdessä toimimaan yhten suuntaan. Vaan mitäpä nyt Suomessa tapahtuu? Sen sijaan, että toimittaisiin yksissä talkoissa, eriarvoisuus senkun kasvaa ja kukoistaa.

Jonkunhan ne kokkareiden valinnanvapaudet on maksettava. Ja persujen mersut (autoveron alennus). Keskusta taas haluaa naisvaltaiset alat tyhjiksi, koska maakuntien naiset pitää saada kotiin hoitamaan ilmaiseksi kylän lapsia ja siinä sivussa naapurin pappa. Ja tietenkin mies ja koti. Että semmonen Sote-soppa! Ei maistu minulle, kiitos.