Itsensä työllistävien työttömyysturvaa ei saa heikentää!

rauha on vain väliaikaista

/ #559 Pummeille

12.12.2015 15:16

Tekemällä ahkerasti työtä. Ei mitään työttömyyskorvauksia tarvita.

Maahanmuuttajillekin järjestyy kaikille työpaikat heti maahan saavuttua,koulutus ym.

Puhutaan paljon ratistisoituneista ym. Joku Orpopoika puhuu kansannimeen ja torjuu kaiken suomalaisten itsensä itsellensä rakentaman sosiaaliturvan, tämän kaltaiset jakavat sen kuitenkin juuri näille pakolaisille.

Halonen on puhunut ja tehnyt kaikkensa juuri tämänkaltaisten asioiden toteutumiseksi, onhan meillä pitkät leipäjonot ja työpaikatkit kaikonneet taivahan tuuliin. Vastaanottokeskusten polttaminen ja muu  tuhoaminen on nimenomaan globaalista, -normaalia sodankäyntiä. Maailmanlaajuinen globaali kestävä kehitys. Kautta-aikojen on sodittu ja kaikki tuhottu moneenkin kertaan ja näin tulee myöskin tulevaisuudessa varmuudella tapahtumaan, ettei pidä ihmetellä, ei siinä pitäisi olla mitään outoa ja mitään tuomittavaa.

Paikalliset asukkaat haluavat torjua, olla todellakin viisaita ja järkeviä, ennenkuin on jo liian myöhäistä ja pitää oman rauhallisen isänmaansa omalle elämälleen ja hyvinvoinnilleen.