SOTE - ASIAKASMAKSUJEN KOROTUS P E R U T T A V A

Katarina

/ #390 Epäoikeudenmukaista politiikkaa!!!

13.12.2015 12:35

Hyvästä ja pahasta hallitus on valinnut mennä pahan puolelle. Hallitus ajaa vain suurfirmojen etuja. Pörssijohtajat ovat viisinkertaistaneet voittonsa äsken ja vielä hallitus on yrittänyt salaa saada järjestettyä hallintarekisteriuudistuksen, jolloin talousrikolliset saisivat piilotettua voittonsa kansalaisten, lehdistön ym. saamatta tietää asiasta -törkeää! Stubb onneksi jäi kiinni tahallisesta harhaanjohtamisestaan ja sen jälkeen moni oikeustieteen professorikin löysi tahallista harhaanjohtamista hallituksen toimista monissa kohtaa. Meitä kansalaisia on vedätetty pitkään!

Vanhusten, erityisesti monisairaiden pieneläkeläisten asema on todella heikko. Ministerit hävetkööt, miten ovat heitä kohdelleet, ja nämä ihmiset vielä rakensivat tänne hyvinvointiyhteiskunnan, mitään eivät ole saaneet ilmaiseksi ja kaikkensa ovat antaneet. Vanhukset näkevät nälkää, ovat heitteillä kotinsa vankeina kivuissaan eikä heillä monilla ole edes nyt varaa lunastaa lääkkeitään, jos aikovat syödä.

Päättäjämme eivät välitä mistään muusta kuin rahasta. Jopa turvapaikanhakijoista on tehty bisnes ja moni ministeri rikastuu sillä. Hotelli Lallukankin on vallannut ilmeisesti ministeri Sanni Grahn-Laaksosen mies, näin nimestä päätellen. Meidät on myös pantu eriarvoiseen asemaan pakolaisten kanssa, kun nämä pääsevät yksityiseen lääkäriin ilmaiseksi, mutta kansalta ollaan vieläpä nostamassa niukasti tarjottujen julkisten terveyspalveluiden hintaa. Onko tämä oikeudenmukaista ja tasa-arvoista!?  EI!

Ja tämä ei ole mikään rasistinen kannanotto. Sotaa pakenevia on autettava jollain tapaa, mutta tämä, että heistäkin tehdään bisnes ja kaikki maksatetaan veronmaksajilla, on väärin ja aiheuttaa lopulta rasismia!! Ja muuten esim. ulkomaiset hoiva-alan firmat eivät monet maksa senttiäkään ja loputkin maksavat yleensä vain hyvin niukasti veroja Suomelle, ne vievät rahansa veroparatiisisaarille. Siinä menetämme miljardeja, mutta hallitus ei halua puuttua tähän, vaan ottaa mieluummin köyhemmiltä - vie jopa leivän vanhustemme suusta.

Tiedotan tässä samalla, että meidän eläkevarantomme ovat muuten valtavat ja jo pelkästään niiden kuukausittaisilla koroilla voitaisiin kuitata vanhuksille tehdyt leikkaukset. Eläkkeistä voitaisiin ihan kevyesti poistaa leikattu indeksi (allekirjoita kansalaisaloite) ja maksaa vaikka korotettua eläkettä jokaiselle pieneläkeläiselle ilman, että tarvitsisi mennä veronmaksajien kukkarolle. Tämä on myös asia, mitä meidän tulee vaatia kovaan ääneen. Muuten ne vie meidän eläkerahammekin! Ja muutenkin: vanhuksemme ovat ihmisarvoisen elämän ansainneet sekä eläkkeensä täysimääräisenä!