Lapsen tapaamisoikeuden toteutuminen turvattava paremmin vanhempien riitatilanteessa

Henna

/ #57 Re: Kimmo Sasi/Kansallisen kokoomuksen eduskuntaryhmä

22.12.2015 09:42

#1: Ari Savolainen - Kimmo Sasi/Kansallisen kokoomuksen eduskuntaryhmä 

Kimmo Sasi. Paljonpa se keskustelu siellä valiokunnissa on auttanut. Oikeudenkäyminen on kieltämistä ja perättömien valheiden haalimista toisen niskaan. Kun kolmas vanhemmuus annetaan jollekin Y-tunnukselle, joka sisältää kunnan sosiaaliviranomaisia satapäin ja terveysalan asiantuntijoita, ollaan suossa ja syvällä.

Oikeuden käytännössä on huomattu, että oikeusoppineet ovat niin tarkkoja, etteivät itse tee virheitä, joten lasten etu hukkuu kyllä sinne alle. Se pärjää joka osaa uskottavimmin muotoilla lauseen "ei ole mitään sellaista tiedossa ja muutenkaan ei ole havaittavissa --- muutosta". Voidaan oikeuden papereihin väärentää muuttopäivät ja asiaa käsitellään hartaasti ja vielä kerran, aina siihen saakka kun hakija ja hakija on itse itseänsä vastaan oikeudessa istuen sekä lakimiehensä että itse itseänsä edustavavana 'yrittäjänä' siinä huoltajan paikalla.... koska yrittämistähän se on kun yrittää hengissä selvitä Kelan ja toimeentuloluukun tukiviidakosta pakotettuna ulosoton kautta maksamaan työssä käyvälle lasten isälle ELATUSTA työmarkkinatuesta 520-460 euroa/kk niin että asunnottomana jää kuuskymppiä Suomen pakkasessa käteen. Mikä ihme yhteys se sillä elatuksella joka menee päivähoitomaksuihin kokonaan on lasten elatukseen: he ovat säilössä siellä, samaan aikaan kun tapaamiset estetään ja vanhemmalle soitetaan poliisi sinne, kun menee kyselemään, saisinko jotain oikeuksia omaan lapseeni?!

Järjestelmä on sairas. Se siitä mihinkään parane, niin kauan kun on hamehelmoja täynnä koko terveydenhoitojärjestelmä jotka kyllä palkkaansa eteen autisteja lapsia hoitaa, jotka traumatisoituvat moisesta oikeusmyllytyksestä. Lasten lupsakka koti-isä, jota julkinen oikeusavustaja palvelee, on vain pelinappula. Ei muuta kuin essu kouraan ja pullaa vääntämään.

Pitäisi olla järki, että pieni vauva ei ilman äitiä voi terveeksi kasvaa.

Minkään valtakunnan tervesvaliokunnan hoidossa!

 

Tämä on ihan pitkälle perusteltu ja todisteiden ohella toteennäytetty mielipiteeni asiasta. En osaa sanoa miksi näitä näyttöjä ei oikeudessa sitten hyväksytä. Se lienee sivistyneen oikeusvaltion ongelma, jos ei silmää käteen osata ottaa ja vielä katsoa ja ymmärtää, mitä se tarkoittaa, se mustalla ja valkoisella kirjoitettu - ja parilla vihreällä ja pinkillä alleviivaustussilla korjattu.

Tein adressin, jossa pyysin päästämään lukitussa päiväkodissa säilötyt lapseni sieltä pois, koska huoltajana en ole heitä sinne ilmoittanut ja olen lisäksi irtisanonut päiväkotipaikan ´huolellisen vanhemman tavoin´. Adressi poistettiin ylläpidon toimesta vedoten yksityisyyteen. Vaikka siinä mitään lasten nimiä edes esille tullut.

Näin tämä valtio suojelelee kansalaisiaan ennalta. On mielivalta, se joka sanelee miten täällä eletään ja ollaan ja veroja maksetaan.

 

Henna