Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

-- --

/ #23

13.02.2007 18:44

Kyseinen puolue - toisin kun täällä virheellisesti väitetään - ei aio tukea raiskauksia missään muodossa, koska se on on vastoin puolueen (PNVD) periaatetta puolustaa ihmisen henk. koht. vapautta, koska raiskaus on käytännössä ihmisen vapauden riistoa. Ihmisellä on puolueen mukaan oikeus osallistua seksuaaliseen kanssakäymiseen kenen tahansa kanssa ilman lain puuttumista asiaan - poikkeuksena jos kyseessä on raiskaus, lailla on velvollisuus puuttua asiaan.

PNVD on vapauspuolue, joka uskoo ihmisen olevan itsenäisesti kykenevä tekemään omat päätöksensä, oli sitten kyse taloudesta, uskonnosta, päihteiden käytöstä, seksuaallisuudesta - täysin itse.

Monet tämän adressin allekirjoittaneista EIVÄT TIEDÄ EDES PUOLUEEN OIKEAA NIMEÄ!
Lukekaa aluksi vaikka wikipedian ja muita PUOLUEETTOMIA websivuja PNVD:stä, ja tehkää sitten itsenäinen päätös kirjoitatteko adressin vai ettekö. Tämä adressi antaa puolueelle sellaisen kuvan, että se on vain täynnä vastuuttomia jammuja jotka eivät välitä lainkaan toisista.