Kannabis lailliseksi

/ #4087 Re: Kannattaisi olla vähän vähemmän ahdasmielinen

13.01.2016 19:41

#4076: :-) -

Sitten minäkin olen narkki vai? Olen  yh-isä opiskelen ja käyn töissä. Mutta niinkuin noin 80% suomalaisista en juo alkoholia ollenkaan,  josta voisin kirjoittaa enemmänkin (väkivalta, alkoholismi, murhat jne) jotka ovat tapahtuneet ihmisten juomisen takia. Mutta auta armias ne harvat vapaat lauantait jotka voin olla yksin (lapsi mummolassa joka ihan normaalia sekin. ) Niin voin rentoutua joko itsekseni tai ystävieni kanssa polttaen kannabista.  Johon kuluu paljon vähemmän rahaa kuin viinaan ei krapulaa ei känni toilailuja joista saa lukea lehdistä vähän väliä. Lapseni ei ole eikä tule näkemään minua pilvessä toisin kuin jotkut jotka joutuvat vähän väliä näkemään vanhempansa kännissä kuin ankat. Mutta jos tähän loppuun tiivistäisi että mielestäni kannabiksella on PALJON pienemmät haitat kuin alkoholilla joka pitäisi kieltää kannabiksen sijaan. Ja kannattaisi sinunkin kokeilla ennenkuin rupeat narkeiksi haukkumaan ties vaikka mielipiteesi muuttuisi kertaheitolla.