Suomen Koirankasvattajat ry:n vetoomus ja adressi Suomen Kennelliitto ry:n jalostusstrategiaesitystä

Jaana Rankio
Mellilä

/ #39

06.03.2010 11:29

On hienoa että näin moni kasvatajaa on ottanut asian omaksi ja todella hienoa tekstiä Juhalta varsinkin kohta "Parhaat mahdolliset neuvoni vasta-alkajille" varsinkin kun moni uusi kasvattaja kasvatta nettimaailman kanssa ja todellisuudella ei ole mitään tietoa saatikka kyseisen kasvattaman rodun rakeenteesta ja suvusta.Samoin olen samaa mieltä Ninan kanssa asioista varsinkin kun on sama rotu jota harrastetaan.Iste olen tuonnut jokusen tuonti uroksen ja rupean ajattelemaan negatiivisesti vieraille antamista että turhaan on tulla kolkuttaa meidän tuvan ovea (en ihan viellä yritän olla positiivinen)menkööt käyttämään sitä naapurin moppea joka ei ole ehkä se oikea juuri tälle nartulle mutta haitaako se mitään todella haittaa kun tämmöinen ajattelutapa ei todellakaan vie rotua eteenpäin vaan astumme ison harppauksen takapajuun mistä aikona olemme aloittaneet.