Rekisteröikää Lapsiin Sekaantuneet ja Siitä Tuomitut Pedofiilit Suomessa

Vaasa

/ #23 Huomio Kati

20.04.2010 14:28

Lapsiin sekaantuminen on iljettävä rikos. Monet väkivaltarikokset ovat hyvin iljettäviä. Siitä huolimatta ihmisoikeuksien pitää koskea joka ainoaa ihmistä: - ihminen syntyy ihmisenä

Kiitos tiedosta, että pedofiili ei tarkoita samaa kuin hyväksikäyttöä, vaan sitä, että henkilön mieli on vääristynyt.

Mutta, jos joku ihminen tekee jollekin toiselle jotain niin kauheaa kuin työntää peniksensä pienen lapsen anaalin yms. Niin mä en todellakaan näe sitä enää ihmisenä, eläimilläkin pitäisi olla enemmän oikeuksia kuin tuollaisella pedolla!

Olen samaa mietlä Timo Haaviston kanssa, kuten parin muun kanssa.

Ps. Jos 15 ja 16v pojat haluaa ite ottaa suihin joltain "sedältä" VAPAAEHTOISESTI, niin siinä pitäisi ottaa oikeesti näiden kahden typerän pojan valinta huomioon. PETOfiliaa on erilaista. esim. syyllistyykö yli 40v nainen pedofiliaan, jos hän harrastaa seksiä 15v pojan kanssa, joka vapaaehtoisesti suostui, pitäisikö naisen mädääntyä loppuiäksi vankilaan? Usein siinä on aikuinen pakottamssa pientä lasta (luulisin). Niin kyseessä ei ole kosto tai viha, vaan kyseessä on oikeudenmukaisuus, inhimillisyys.

Jokainen lähtee samalta viivalta, se mitä valitsee matkallaan- ottaa vastuun siitä. Vaikka ihminen on inhimillisesti ihminen, ei se tee siitä henkisesti ihmistä. esim. terroristit ja rikosta tehneet petofiilit.

Mutta sais mädääntyä kyllä vankilas tai/ja munat pois. Pahinta tässä tuntuu, että niin kuin 60-luvulla homous oli sairautta, niin pian 2000-luvulla pedofiileistä tulisi seksuualivähemmistöryhmä. Homoudessa ei ole mitään vikaa, siinä ei kukaan tee pahaa toiselle ja respect homoille, mutta nykyään liian moni puolustaa/ymmärtää näitä namusetiä ja se on erittäin huolestuttavaa!