SÄHKÖN SIIRTOHINTAA JA MUITA SIVUKULUJA ON ALENNETTAVA !

Vieras

/ #588

06.02.2016 07:20

Kuluttajilla jo Fortum maksatti kaikki investointinsa ja sai miljardien voitot, hinnan alennusvaraa oli reilusti.
Nyt taas Caruna aloitti investoida omaan pussiin kuluttajien laskuun,
Asiakkaalla ei ole velvoitetta eikä kenelläkään maksaa yritysten investointeja ja yrittäjällä ei ole oikeutta maksattaa niitä asiakkaalla.
Lain mukaiista olisi ollut myydä osakkeita asiakkaille, jolloin asiakas olisi osakas ja saisi osan voitoista.
Kaikki valtion yhtiöt maksattavat jo veroina sijoituksensa kansalaisilla, vaikka heiän pitäisi myydä osakkeita sijoituksiin jolloin ne jotka nyt maksavat ylisuuria veroja olisivat osakkaita ja yritysten sijoitusten maksajille tulee maksaa osinkoa, Hallitus ja eduskunta ovat jo vuosia pettäneet kansalaisia rahoittamalla investointeja veroja korottamalla.
Liikeyritykset maailmalla hakevat osakkaita siis rahoittajia myymällä osakkeitaan ja Suomen kansalaisten tulisi lain mukaan saada osingot kaikista veroista, joilla on rahoitettu näitä yhteiskunnan palveluita ja silloin nykyinen sosiaaliholhous sektori saadaan pienemmäksi ja tulovero saadaan pienemmäksi.
Tämä koskee kaikkia valtion julkisia palveluita, terveydenhuoltoa, eläkkeitä, koulutusta, päivähoitoa, työttömyyspäivärahaa,
Näiden kaikkien investointien rahoitus tulee myydä osakkeina ja se joka haluaa palvelua ryhtyy osakkaaksi ja saa osinkoa voitoista. Tämä estää ylisuuret korotukset ja jatkuvan verojen korotuksen,
Investointeja ei ole lainmukaista rahoittaa veroja korottamalla, nyt vallitsee täysi mielivalta ja kansalaiselta ollaan viety jo se perustuslaintakaama oikeus perustarpeisiin ja suuri joukko kansalaisia joutuu jo syömään velkarahoilla, kun osakeanti voitoista jää näille julkisille palveluille, jotka ovat jo puolivuosisataa korottaneet varoja hankkiakseen yhä lisää itselleen investointeja . Näiden julkisten investointien maksattaminen veronkorotuksilla ja veropohjan laajentamisena on vienyt elämisen perusturvan kansalaiselta ja siitten lopulta leikataan näiden veroilla rahoitettujen yhteiskunnan palvelut ja tuki pois kansalaisilta.
Julmasti tämä valtion sosialismi on ottanut kansalaisten varat ja tulot omien investointiensa rahoitukseen. Kansalaisen kohtelu on yhä julkisissa palveluissa yhä mielivaltaisempaa ja kaikki halltukset ovat päättäneet aina lisätä verotaakkaa yhä lisääntyville omille investoinneilleen.
Siinä on suuri petos, että hyvinpalvelut on perustettu verotusoikeuden tähden, jotta verotuksella ja veroja korottamalla voidaan välttyä laimukaiselta tavalta rahoittaa investoinnit osakkeita myymällä, joilloin kansalaisenkin perusturva säilyisi ja kansalainen saisi maksujaan vastaan osingon palvelujen tuottamasta voitosta.
Kun kansalainen saa hänelle kuuluvan osa voiton jaosta, niin ei tarvitse kerjätä sosiaalitukia ja suuri osa niistä voidaan leikata.
Nyt on virallinen taho hyvin julmasti syytellyt kansalaisia kun ovat heiltä ensin vieneet elämisen mahdollisuudesta suuren osan omiin sijoituksiin ja yhä jatkavat heikentämistä.