pedo-galleria.net alas

Perseenreikä

/ #12

11.05.2010 17:50

Emmepä tiedä, missä lapsuutesi olet viettänyt, sillä pedofiili ei missään nimessäkään ole nuorten suosima haukkumanimi tuntemattomille ihmisille (perustuen 800 hlön kokemukseen paikkakunnalla X), saatikka sitten homokaan.

Oletko muuten koskaan sattunut miettimään, miksi sinua on haukuttu kymmeniä kertoja pedofiiliksi galtsussa? Jos tuon liioitellun summan nyt olettaisi todelliseksi, hommahan olisi vain hyvä, koska nuoret näyttävät sentään suojelevan itseään kaikilta random kommentoijilta.
Sinun on turha alkaa puolustelemaan itseäsi, jos koko tämän adressin periaattenakin on sinun henkiläkohtainen kosto gallerian käyttäjiä vastaan, jotka eivät ottaneet pelottavia kommenttejasi vastaan. En minäkään halua sentään keidenkään tuntemattomien tulla netin kautta hieromaan lähempiä suhteita. Jättäkää ne todellisuuteen.

-------------------------------------------------------------------------------
Jaa että raha oikein tarkoituksena? Olet aivan oikeassa, Suomi tukee kapitalistista systeemiä (no shit), mutta kaikkien onneksi tuo VIP:n osto sivulle ei suinkaan ole pakollinen, eikä sen ostamatta jättäminen rajoita käyttäjien vapauksia juurikaan yhtään.
Nopeasti laskettuna yli puolilla nettisivustoilla on tarkoituksena saada rahaa, mutta perusteluksi se ei käy juuri ylläolevan takia.
3 poliisia ei ole mikään suuri menetys verrattuina niihin määriin, jotka pysäyttelevät mopopoikia isompien autoilijoiden ajaessa kahtasataa ohi.

-------------------------------------------------------------------------------

Loppujen lopuksi adressisi ajaa juuri sitä surkeinta ja hyödyttömintä linjaa mitä mikään mielipide ikinä voi. Jos laittomat sivut käyttävät laillisia sivuja hyödykseen omille toimilleen, miksi helvetissä näitä laillisia sivuja pitäisi sitten sulkea??!! Jeesus Kristus luuletko tosiaan, että gallerian poisto lopettaisi näiden sivujen toiminnan?
Jos tittelinä oli viitannut näiden itsetyydytys sivujen vähentämiseen, olisi tämä adressikin edes hiukan saanut enemmän ääniä, mutta, ei. Tämä adressi pyrkii oikein tukemaan näitä sivuja.

Toivottavasti jaksoit tuon kaiken lukea, kehottaisin hieman muuntelemaan adressia tai tekemään uuden. Tämä ei tule menestymään.