Kannabis lailliseksi

Tuomas K
Uusimaa

/ #1935 Re: Re: Re: Pitkä päätyyn ja pätkä perään!

16.06.2010 16:41

#1933: Kimmo Tamminen - Re: Re: Pitkä päätyyn ja pätkä perään!

Oma näkemykseni on yllättäen jälleen poikkeava. Kieltolaki on ääripää siinä missä täysi vapaus. On luonnollista, että yksi teko johtaan toiseen. Ja voisihan ollakkin niin, että dekriminialisointi kasvatuksesta omaan käyttöön sekä valvottu myynti johtaisi myös kaikesta huolimatta osiltaan rikollisuuden piiriin. Toki vain muodollisesti niin sanotusti "muoti-ilmiönä" jonka jälkeen pöly laskeutuisi ja aihe jäisi omaan rauhaansa. Lukuunottamatta järjestäytynyttä rikollisuutta, joka tässä tapauksessa olisi suurin menettäjä. Jah Puutarhuri on puutarhuri, riippumatta babylonian tarjoamista houkutuksista. Puhuisimme enemminkin marginaaleista, kuin  verrattaen peruuttamattomiin muutoksiin joihoin mielelläsi viittaat.

Jos kysyntä vähenee myös tarjonta vähenee, ja näin ollen toiveikkaana jopa pilviveikko toivoisi ”lätkänroudaamisen loppuvan”.

Olitko tietoinen, siitä että alkohoolin kieltolaki Yhdysvalloissa mahdollisti veijarin nimeltä Ali Caponen touhuilut sekä seikkailut.?

Silloinko pystyy nukkumaan yönsä paremmin?

Ole ystävällinen ja Mainitse lähde saamallesi tiedolle kieltolain positiivisista vaikututksista sekä niiden toimivuudesta.

Selvennä vielä ymmärtämättömälle, että miten mahdutat teoriasi esimerkiksi Alankomaiden tilanteeseen, jossa kannabiksen käyttäjiä väestöstä on arviolta  n.5% tai alle ja muissa jyrkästi kriminalisoiduissa Euroopan maissa on tuo samainen luku n.7% tai enempi.

Jos Marsilaiset lentäisivät planeetallemme ja katsoisivat meidän hullunkurista sekamelskaa näinkin pienellä pallolla he varmasti purshkahtaisivat nauruun. Ja tämä asia on yhtä naivi, pieni, tai SUURI, kuin kaikki muutkin.

Mustavalkoisuus siitä, että asioiden kulkuun vaikuttavat miljoonat eri tekjät!

Geenit-perintötekijät, kasvu-elinympäristöstä, yhteiskuntarakenteesta, kulttuurista ja vielä suuri osa tietämättömyydestä.

Eri kombinaatiot tuottavat eri tuloksen. Mistä siis tiedät oikean vastauksen? Ja mikä on se vastaus?

Ja kun on noita konkreettisia tuloksia dekriminalisoinista, niin mihin vetoat?

Siksi myös kiinnostukseni oleellisiin asioihin, joista otat sekä perustelet kantaasi. En ymmärrä sitä, koska siinä on omien tietojeni mukaan aukkoja.

Itse Itseäni toistaen: Olen puolueeton kannattaja ja haluan nähdä asioiden negaatiot sekä pellepositiivarit ja näin mudostaa kokonaiskuvan näiden toimesta.