Sairaanhoitajat pois palkkakuopasta!

Vieras

/ #634 Re: Re:

13.04.2016 17:04

#626: talonrakentaja - Re:

Tiedätkö raksamies, että lääkkeenjako on yksi pienen pieni osuus sh työstä! Lääkkeistä puheenollen sh täytyy tuntea myös jakamansa lääkkeet; vaikuttavat aineet , vaikutusmekanismit, kontraindikaatiot, haittavaikutukset ym ym ennenkuin jakaa lääkkeet. Osata myös laksea tarvittaessa lääkelakut, liuoslaskut. 5 vuoden välein tehdä i.v eli suonensisäisen läökityksen tentti joka pitää sisällään 2 lääkelaskutwnttiä jousta pitää saada 100%oikein. Sekä vielä 3 teotiatenttiä lääkkeistä, farmakologiasta, kliinisestä työstä, epiduraalisesta lääkehoidosta, verensiirroista, kivunhoidosta, parenteraalisesta ja enteraalisesta lääkityksestä. Mitenhän sinä raksamies tästä selviäisit ? Mielestäsi kun sh ei tartte aivoja käyttää kun on niin iisiä hommaa... On vaan lääkärin aivoton apulainen. Plus muut sh tehtävät; avustaa toimenpiteissä, suorittaa verensiirtoja, rokottaa, i. V lääkitä , hoitaa keskuslaskimokatetrit, leikkurissa erilaiset kateteit; arteeriakanyylit, swanit ym. Hoitaa potilaan anestesia ja ihan yksinym, ym! Tätä kaikkea oitäisi ihan ilmatteeksi tehdä vain kutsumuksesta! Hyi häpeä raksamie!