Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

Vieras

/ #987

11.05.2016 20:02

Milloin ihmiset heräävät huomaamaan, että Kennelliitto ei ole enää luotettava?

Yhdistys käyttää "monopoliasemaansa" hyväkseen, eikä tunnu välittävän muusta kuin rahasta. Kilpailun puuttuessa yhdistyksen taso voi vähän laskea, sillä jäsenethän eivät voi vaihtaa parempaan, koska sellaista ei ole.
Kennelliiton muita huonoja puolia ovat myös sellaisten rotujen kasvatuksen edistäminen, jotka ovat jo syntyessään sairaita ja, sekarotuisten koirien epätasa-arvoinen, jopa väheksyvä, kohtelu.
Liiton toiminnassa on korostunut se, että asioista ja linjauksista sekä liiton muusta toiminnasta päättää nimenomaan muutamien henkilöiden pieni piiri, sillä tavanomaisen jäsenen mahdollisuudet tuoda tahtotilaansa tai aloitteita ilmi ovat surullisen huonot. Kaikki valta ja päätökset tehdään jäsenistön valtaosaa kuulematta eikä liiton toiminnassa ole enää havaittavissa aatteellisen yhdistyksen toimintaperiaatteita, vaan järjestelmä vaikuttaa ajautuvan jatkuvasti mielivaltaisempaan ja harvainvaltaa suosivampaan suuntaan. Useissa viimeaikoina valtamediassa ilmitulleissa tapauksissa on tullut esille tämän yhdistystä johtavan sisäpiirin taipumus/asenne pitää itseään Suomen lakien yläpuolella. Mielestäni tällainen toiminta on aatejärjestöltä sekä erittäin vastenmielistä että hyväksymätöntä. Kaiken toiminnan tulisi olla sekä läpinäkyvää että avoinna kaikenlaiselle vuorovaikutukselle koko yhdistyksen jäsenistön kanssa - sekä ennen kaikkea Suomen lakien mukaista.
En voi hyväksyä liiton toimintaa, enkä katso voivani enää tukea sitä aktiivisesti. Liiton toiminta ei vaikuta enää luotettavalta.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…