Suomen kiellettävä rypälepommit!

Vantaa

/ #1

23.02.2007 16:53

Olisi tärkeää saada esiin ne poliittiset henkilöt ja tahot, jotka kannattavat ja tavalla tai toisella pyrkivät vaikuttamaan epäinhimillisien, yhteiskunnan ja maailman kannalta tuhoisien päätöksien lobbaamiseksi ja voimaan saattamiseksi yhteiskunnassamme. Monet valtapoliitikot näyttävät tavan takaa piiloutuvan varsin suunnitelmallisesti pystytettyjen "asiantuntija"bulvaanien taakse varjelemaan omaa poliittista hipiäänsä. Em bulvaanitahojen, yksittäisten ihmisten tai komiteoiden intressipiirisidonnaisuus näyttää onneksi olevan yhä vaikeammin piilotettavissa. Tärkeintä olisi kuitenkin tuoda esiin noiden monien epädemokraattisten piilovaikuttajien sidonnaisuudet poliitikkoihin eri "lobbaustapahtumissa". Koska esim. rypälepommeja julkisuudessa suositteleva poliitikko on mitä todennäköisemmin hyvin pian entinen poliitikko, joutuu tämän kaltaisenkin asian kuljettamaan takaoven kautta sitä tuttua tietä, joka yhtenä päivänä kantaa nimeä "kaikki asiantuntijat suosittelivat", "meidän oli pakko" tai "ei ollut muuta vaihtoehtoa" tai "xxx, jotain vastaavaa". Alkuperäismerkinnöistä ei tietenkään löydy yhdenkään valtapoliitikon nimeä ei, vaikka mikroskoopilla hakisi. Onko tämä demokratiaa?