Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

tuplasti kärsinyt jatkuu edelleen!!!!
Vieras

/ #22

02.06.2016 09:17

hei. minä mietin tuossa että onko mahdollista että,kun minulta vietiin lääkkeet(josta rikosilmoitus on tehte reehen poliisilaitoksella)
onko oikeen,että lääkäri ottaa pois minulta ne lääkket mitkä vietiin ja ne oli tarpeelliset lääkkeet niiden muiden kanssa,minä olin
melkein normaalisti käyttäytyvä nuorehko mies,mutta kun lääkitys on "vajaa" sosiaalinen fobia tulee esiin,kun en voi lähteä ulos kun jännitän kaikkea ja en pysty edes juurikaan tuttujenkaan kanssa jutteleen.kauppaan mul ei oo ,mitään asiaa kun jonoon tulee muita niin minä jätän ostokseni siihen!!! sosiaalipuolella pitää vaimon hoitaa mun asiat.meillä rakoilee tämän takia avoiliittokin,on siihen muitakin syitä mutta mun kotona oleminen ja minä tee en vaimoni kanssa normaaleja asioita kuten onkiminen,kävelyt,sukuloinnit ja JNE... mutta hyvä ettei leikata kuin takatukkia!!!!! kesäisin terveisin:K.A.PS:toivoisin että tutkisite tätä asiaa kun minä en uskalla ottaa asiaa esille vastaan otolla!!????????? raahen kipupoliklinikka on paikka!!! minusta bedrocan poistaa monta lääkeainetta ja hyöty on parempi ja ruokahalu palaa,olen syönyt väkisin kun lääkitys ajettiin alas niin kohta 3;matta vuotta. haluasin bedrocanin norpanin tilalle ja laastarit aiheuttavat kivuliata länttejä ku vaihtaa,jos ei muuten niin siirtyä taas temgesigiin,tai bedrocaniin! hyvää kesää!!!!! toivoisin vastausta omaan sähköpostiin! kapa.autio@hotmail.com