Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Järki käteen

/ #1179

06.06.2016 06:07

Hassua että näin moni ihminen on valmis allekirjoittamaan adressin sen perusteella mitä sensaatiohakuinen lehdistö tapauksesta kertoo. Maahanmuuttovirasto lausunnossaan jo totesi että päätökselle on perusteet joita he EIVÄT VOI KERTOA. Meillä on siis tiedossa vain ja ainoastaan perheen versio tarinasta. Kyseisessä tarinassa on varmasti jotain pielessä koska maahanmuuttovirastosta ollaan tällainen päätös annettu. Netissä onkin jo esitetty ihmettelyä ja teorioita perheen todelliseen tilanteeseen liittyen ja kuka tahansa joka pysähtyy tapausta miettimään voi todeta että joku tässä jutussa mättää.

Älkää nyt hyvät ihmiset nielkö ihan kaikkea purematta! Ja vielä pistäkö nimeä alle adresseihin, joissa esitetään vain yksi puoli tarinasta... Helppohan se on heittäytyä surkeaksi ja julistaa maahanmuuttoviraston julmuutta kun tietää ettei toinen osapuoli voi kertoa totuutta.

PERHE VOISI JULKAISTA KIRJALLISEN PÄÄTÖKSEN JOLLOIN JOKAINEN VOISI IHAN ITSE LUKEA MISTÄ ON KYSE JA MILLÄ PERUSTEELLA PÄÄTÖS ON TEHTY. JOS PERHE ON KERTONUT TOTUUDEN JA KAIKKI SIIHEN OLENNAISESTI LIITTYVÄT ASIAT, TÄMÄN EI PITÄISI OLLA MIKÄÄN ONGELMA.

Itse en todellakaan allekirjoita niin kauan kuin tapauksesta ei ole mitään faktoja esillä.