Parempaa hoitoa borrelioosipotilaille!

Vieras

/ #13

09.06.2016 09:56

Kuten edellä on kerrottu, Suomen lääkärikunta on lähes tulkoon täysin ammattitaidoton tämän sairauden suhteen. Lymen tautiin sairastuu koko ajan yhä kiihtyvällä vauhdilla ihmisiä ympäri maailmaa. Meillä lääkärikunta keskittää voimavarojaan luennoimalla Löäkäripäivillä jo toistamiseen aiheesta " Miten vakuutan potilaalle, että hänellä ei ole borrelioosia". Potilaista keskusteleminen oli arroganttia ja aliarvioivaa, suorastaan halventavaa. Hoitosuositukset suorastaan virheellisiä.
Ihmisiä johdetaan myös tahallisesti harhaan tyrkyttämällä punkkirokotteita, jotka eivät suinkaan suojaa borrelioosilta. Tämäkin tehdään silkasta rahan ahneudesta.
Lymen tautiin sairastuneille asia on suuri tragedia - samoin koko perheelle. Meidän on korkea aika saada oikeaa hoitoa ja kuunnella niiden ulkolaisten lääkäreiden hoito- ohjeita, jotka asiansa osaavat.
Vaadin, vaikka pakolla, että suomalainen lääkärikunta velvoitetaan kouluttautumaan tässä asiassa pikaisesti. Voimme olla monessa asiassa ylivoimaisia, mutta emme tämän sairauden hoitamisessa. Vain harvalla on taloudellinen
mahdollisuus lähteä Saksaan hoidattamaan sairauttaan. Saksassa nimittäin osataan. Suomessakin on funktionaalisia lääkäreitä, jotka ovat perehtyneet hyvään ja asiantuntevaan hoitoon, mutta he joutuvat Valviran mielivaltaisen vainon kohteeksi, kuten kilpirauhasen vajaatoimintaa ansiokkaasti hoitavat funktionaaliset lääkärit.