Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vieras

/ #2503

10.06.2016 11:45

Jep, elämä on ihanaa ja fantastista, kun sen oikein ymmärtää . . . . .  ja vitut. Olemme kaikki orjia. Vapaus on pelkkää illuusiota. Kontrollointi ja seuranta ovat merkittävästi lisääntynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana, "isoveli ohjaa ja valvoo". Kaiken maailman pakkolakiehdotuksilla, KIKY-sopimuksilla jne. ei ole muuta merkitystä kuin orjuuttaa ihmisolioita yhä enenevissä määrin.
"Orjan maha maksaa", totesi eräs filosofi kauan kauan aikaa sitten. Orjatyöstä maksetaan vain sen verran, jotta pysyy pankin asuntolainalla katto pään päällä, saa ostettua halpaketjuliikkeistä myrkkyvaatteita, ettei tarvitse alasti "plantaasille" kulkea, saa autolainan pari vuotta vanhaan autoon, autoon johon on kytketty satelliittipaikannin, on mahdollisuus ostaa älypuhelin , jossa myös paikannin (tiedetään missä orja liikkuu) sekä ravintoa elintoimintojen ylläpitämiseksi, ostaa  geenimanipuloituja ruoka-aineksia kauppaketjuihin kuuluvista kaupoista, jotta jaksaa tuottaa eliitille lisää energiaa.
Lopussa, kun orjan on aika jäädä eläkkeelle, on kroppa niin saastunut ruoasta ja myrkkyvaatteista sekä kaikesta säteilystä, jotta elinajanodote on kahdesta viiteen vuotta. Ei valtion tarvitse maksaa orjan ylläpitoa, koska orja ei tuota enää mitään, orjasta on imetty jo pois kaikki energia.