Eliina ja Matti Försti - menetetty elämänlaatu takaisin

Tornio

/ #48

26.02.2007 15:50

Lokakuinen MOT höynäytti katsojia oikein olan takaa. Fröstit saivat mitä tilasivat. Maaoikeuden asiakirjat puhuvat puolestaan. Turha täällä on vanhusten puolesta itkeä. Jaakko Mäkinen on prikulleen oikeassa, olipa mies sitten gryndereihin kytköksissä tai ei.

Onnistui Backmanin Martti taas kerran esittämään asiat yksipuolisuuden väärässä valossa ja sai ihmiset kauhistelemaan yhteiskunnan menoa. Höpönlöpö!

Janne Salolle kommentista "Mutta eipä ole ensimmäinen kerta tun MOT tekee tulipunaisen aatteen palolla propagandaa:)": Voi poika rukka, kun pitää leimata tietyn aatteen väriseksi kun muka puolustetaan vähäosaisia. Martti Backman ei todellakaan ole mikään punikki, ja varmaan kauhistelevat siellä MOT:n kaikkitietävässä sisäsiittoisessa toimittajajoukossa, kuinka heitä leimataan. MOT on täynnään omanapaisia toimittajanplanttuja, jotka kuvittelevat olevansa muita parempia kun osoittavat yhteiskunnan "mätäpaiseita". Höpönlöpö!

Mie lähen hiihtään.