Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vieras

/ #2517

29.07.2016 10:50

Onko gloalistit Talvivaara/Terrafamen uraaniavolouhoksen takana päättämässä asioista ?

Globalistien maailmassa on olemassa tällä hetkellä neljä liittoa ja näitä neljää liittoa yritetään kaikin keinoin saada lähentymään kohti toisiaan, tarkoituksena perustaa yksi iso liitto. Tällä hetkellä Pohjois-Amerikan liitto erilaisin kauppasopimuksin yritetään liittouttaa Aasian liiton kanssa.
On olemassa Pohjois-Amerikan -liitto (Kanada, Yhdysvallat, ja Meksiko)
On olemassa Aasian liitto (mm. Kiina, Japani, Intia ja muut Aasian maat, joilla hieman taloudellista vakautta pois lukien Pohjois-Korea)
On olemassa Euroopan liitto (EU:n jäsenvaltiot, Vatikaani ja Sveitsi)
On olemassa Afrikan liitto.
Ainoat jotka eivät kuulu liittoihin ovat Etelä-Amerikan valtiot, Venäjä sekä Lähi-idän valtiot, joissa nyt soditaan ja joita länsimaat nyt pommittavat. Lähi-idän valtioista johtunut kansanvaellus on tarkoituksellinen, jonka avulla islamilaiset Lähi-idän valtiot tai pikemminkin ihmiset sulautetaan Euroopan liittoon eli EU:n jäsenvaltioihin yhteiskuntaan sekä kulttuuriin.
Kaikella tällä globalistit pyrkivät luomaan uuden maailmanjärjestyksen:
1) Yksi hallinto (Ylin toimielin YK ja sen ylimmäksi johtohenkilöksi/puheenjohtajaksi joku kuninkaalliseen sukuun kuuluva)
2) Yhteinen lainsäädäntö, kansainvälinen tuomioistuin (Laki, jonka tarkoituksena kontrolloida ihmisiä sekä kaventaa perusoikeuksia)
3) Yksi maailman armeija, joka YK:n alaisuudessa
4) Yksi uskonto, joka ylösalaisin arvoiltaan suhteessa kristinuskoon, islaminuskoon sekä muihin hyvätahtoisiin uskontoihin(Ymmärrättekö mitä tarkoitan)
jne.

Uudessa maailmanjärjestyksessä ne ihmiset jotka ovat “siirtymämyllerryksestä” säilyneet hengissä eli uuden maailman kansalaiset elävät taloudellisesti köyhänä, kontrolloidussa kommunistisessa yhteiskunnassa, kun eliitti puolestaan elää aidatuilla alueilla yltäkylläisyydessä ja hyvinvoinnissa.