Parempaa hoitoa borrelioosipotilaille!

Raunio

/ #72 Terveestä ihmisraunioksi viidessä vuodessa

16.09.2016 13:34

 5,5v sitten sairastuin yhtäkkiä, täysin terveenä ja urheilullisena ihmisenä. Nivelkivut olit kovia, kuumetta puoli vuotta, kaiken maailman verikokeita otetiin, niiden joukossa myös borre, joka oli koholla. Minulle sanottiin, että ovat viiterajoissa. 1,5v hoidettiin reumana sytostaatteilla... Lopulta päätettiin, ettei reuma sittenkään ole! Kroppa oli jo rauniona. Vasta kun olin 2,5v kärsinyt hirveistä kivuista, vaadin uudestaan borreanalyysit ja kas kumma, koholla taas/edelleen! Sitä seuraasi 3vko i.v hoito, josta oli apua vain lyhyeksi ajaksi. Sen  jälkeen on tullut hylkyjä monesta lähetteestä, lääkäriltä lääkärille pomputtamista, mielialan lääkkeiden tyrkyttämistä jne., mutta kroppa jatkaa tuhoansa. Ei mitään edes kunnon kipulääkitystä, puhumattakaan muusta hoidosta. Olet saanut hoitosi ja sille sipuli! Välillä olen ollut vuoden omaa, välillä kävellen kepin avulla - elämä kuin ruusuilla tanssimista! Kuulo on alannenut, silmät pilalla, kävelykyky huono, keskittymiskyky olematon, uupumus mieletön, talouteni on pilalla. 5 vuodessa terveestä ihmisraunioksi... Diagnooseja on kymmeniä, mutta apua ei saa, ei edes  saikkua... Enkä ole vielä edes vanha...

   Itseni kohdalla olen jo toivoton, mutta uudet "tulokkaat" ja lapset, heillä olisi vielä mahdollisuuksia parantua, jos terveydenhoidossa herättäisi horroksesta.