Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2125 Re: haloo!!

28.08.2010 20:29

#2123: ajattelija - haloo!!

Tätä ollaan odotettu kauan. Kun teet sivut ja tieto niistä leviää, saamme paljon ihmisiä mukaan suoraan toimintaan. Tästä tulee eeppistä. Täytyy vain korostaa sitä että olemme rauhallisia ihmisiä, emme vahingoita ketään. Kukaan ei saa sortua väkivaltaan joukoissamme, kaikki riehujat potkitaan pois. Täytyy tuoda esiin ettö olemme aivan tavallisia ihmisiä, että meitä on kaikilta aloilta ja ammateista. Osa on vailla työtä ja ajokorttia h-merkintöjen takia. Yrtti jota on käytetty tuhansia vuosia on yhtäkkiä kielletty ja meitä syrjitään aiheetta. Tahdomme vain hoitaa hyvinvointiamme luontaistuotteella, haluamme rauhaa eikä ole etu yhteiskunnalle että meidät saatetaan kyseenalaistamaan kaikenlaisia lakeja ja vihaamaan poliiseja. Ei ole oikein että poliisit, lääkärit, opettajat ja sosiaalityöntekijät ollaan opetettu vihaamaan meitä. Mitään pahaa emme ole tehneet kenellekään. Ei ole edullista että kannabis on huumekauppiaiden sisäänheittotuote. Se on kasvi jota ollaan demonisoitu ties miten mutta tutkimukset osoittavat sen melko haitattomaksi. Me voimme järjestää tempauksia jossa kokoonnumme päiväkausiksi eduskuntatalon eteen; tässä me olemme. Mukana on taiteilijoita, tutkijoita, työläisiä, opiskelijoita ja työelämästä turhaan syrjäytettyjä.