Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vieras

/ #2521

01.10.2016 10:41

Jos tahdot rikastua ja verkostoitua hyväveliverkostoon, niin homma menee jotenkin näin tai sitten ei?
1) Opiskele itsellesi korkeakoulututkinto yliopistossa. (Osoitat tietynasteista näennäistä älykkyyttä, siten, että osaat ottaa käskyjä vastaan, osaat kunnioittaa itseäsi ylempiä auktoriteetteja)
2) Tutustu hyväveliverkostoihin
3) Hankkiudu sellaiseen työpaikkaan, jonka kautta sinulla on mahdollisuus kytkeytyä hyväveliverkostoon. Näiden työpaikkojen ilmapiiri on kuin rangaistusvangeilla vankilassa, jatkuva seuranta ja tarkkailu, jokainen tarkkailee toistaan.
4) Jos sinut todetaan potentiaaliseksi jäseneksi hyväveliverkostoihin (vapaamuurareihin tai muihin salaseuroihin tai poliittisiin piireihin) pidä huoli siitä, ettet sössi annettuja käskyjä, pidät suusi kiinni, et paljasta salaisuuksia.
5) Paras suositus rikastumiselle ja verkostoitumiselle on sellainen mielenlaatu, että olet kykenevä pettämään vaikka oman perheenjäsenesi itsekkäistä syistä. Olet moraaliton ja et välitä eettisyydestä.

Jos toteutat nämä kriteerit sinulla on mahdollisuus rikastua taloudellisesti ja olla osallisena hyväveliverkostossa tässä paholaisen hallitsemassa maailmassa.

Sellainen seikka on kuitenkin hyvä muistaa. Jos tahdot jossain vaiheessa erota "piireistä", (esim. jos tuntuu siltä, että hommat menevät niin moraalittomaksi ja sairaaksi, ettet kestä sitä enää) niin mitä todennäköisesti niillä on sinusta jonkinlaista arkaluoteista tietoa, jolla ne kiristävät sinua. Niillä on aina jotain, jolla voivat kiristää.