Palefacen video sensuroitava ja Karri Miettinen erotettava

syylliset tuomittava ja tuomiolle

/ #79 Kyllä suomalaisuus ja suomalaisten saavutukset kuuluvat 100v itsenäisyysjuhlallisuuksiin

09.10.2016 14:54

Itsenäisyys on uhattuna, ei tässä muusta voi olla kysymys,vasemmistolaisten vihreä vallankaappaus piilee taustalla maahanmuuttajien tuella. Ajaneet jo maan täydelliseen rappiolilaan, ettei maa pysty selviytymään hyvinvointivaltiona, ainakaan hyvivoinnin rakentajille. Maanpuolustajatkin jätettiin ulkopuolelle ja nyt sitten itse jälleen rakentajatkin kidutetaan tuomitaan ja tapetaan pois.

Tämä sotku kaikki johtuu siitä, että Suomessa on tehty liian vasemmistolaista politiikkaa ja hyväksytty myös antaa vapassa liikkuvuusessa pakolaisten ja muiden valvomatta rajoilla jätettyjen joukkojen tulla maahan, on laiminlyöty käännyttäminen pois, Ahtisaari presidenttinä oli puhunut aseellisesta käännytyksestäkin.

Myöhemmin seuraamukset tulevat lisääntymään merkittävästi, enää ei silloin voikaan puhua yksittäistapauksesta. Nythän yksittäistapauksia on jo kymmeniä, ellei satoja, jopa tuhansia, johtuen tietojen ja tekijöiden virallisesta salaamisesta. Riittää, kun suomalaiset tappavat keskenään, ei tarvittaisi ulkomaalaisia tappajia ollenkaan, yhdeenkään yksittäistapaukseenkaan.

Eikä maa tarvitse sitä hirvittävän suurta muutakaan rikollisuutta, jonka maahamuuttajat ovat saaneet aikaan Suomessa.

Täysin syyttömiä suomalaiset ovat, kun joutuvat puolustamaan tässä epänormaalissa tilanteessa, jossa maakin on jakautunut kahtia itseään, oikeuksistaan puhumattakaan.

Voiko enää puhua, että Suomi on itsenäinen, kun liittyi EU-hun. Kyllä Suomikin olisi voinut rakentaa omat ydinaseensa ja ohjuksensa ja olla puolueeton maailman vahvin sotilasvalta muyiden joukossa. Heikko mikä heikko ja valittava on.