Palefacen video sensuroitava ja Karri Miettinen erotettava

"suomi on hyvä maa ja puolustamisen arvoinen"

/ #120 Satavuotias itsenäisyys

13.10.2016 06:49

Ennen sanottiin, että suomalaiset ovat tämän maan rakentaneet suomalaisella sisulla ja armottomalla sitkeydellä.

Olis jo aikakin juhlia vähän sadanvuoden uurastuksen jälkeenkin.

Onhan sitä ollut herraa jos toisenkinlaista kehujaa hyvinvointivaltiolla ja muillakin saavutuksilla.

Ei suinkaan niitä saavutuksia voi aliarvioida,asiat ovat monella paljonkin huonommin. Talot ja asunnotkin ovat täysin raunioina, vuosituhansienkinrakentaminen. Kaikki eivät kehuskele saavutuksillaa, ei Halonenkaan ole sanallakaan maininnut, puhumattakaan sotamarsalkka Mannerheimin saavutuksista Suomen itsenäisyyteen ja sanotaan vaikkapa länsimaiseen kehitykseen, jonka kommunismi uhkasi tukahduttaa. Rusikin kirjoitti kirjan morkaten presidentti Kekkosta, jolla oli erittäis suuri merkitys suomalaiseen kehitykseen ja tänä päivänä olisi vieläkin suurempi,mikäli valtakausi olisi jatkunut tänne saakka parhaimmillaan.Heti Mannerheimin jälkeen suurin suomalainen. Ei olisi pakolais ongelmaakaan, eikä kerjäläista monenlaista,eikä taluosrikollisia ja jättipalkoillisia. Todellinen tasa-arvoinen, vai mikä se onkaan demokratiaa.