Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2165 Suohon koko Suomi

05.09.2010 23:41

On kyllä surkeaa että useat vaaralliset lääkeaineet ovat laillisemmassa asemassa kuin suht. vaaraton kasvi. Siinä se taitaa olla kun kasvi on helppo jokaisen kasvattaa mutta moni ei jaksa kyhätä alpratsolaami- tai amfetamiinintuotantolinjaa itse. Synteettisissä aineissa on varmat voitot teollisuudelle ja ne voidaan maksimoida patentin voimassaoloaikana. On helppo saada jokin aine kiellettyä haittoihin vedoten. Jos haitat ovat vähäiset, keksitään lisää. Sitten ollaan tilanteessa jossa patentin raukeamisen jälkeen voitot tietystä lääkkeestä putoavat sen markkinoille tuoneen yhtiön osalta koska kilpailu alkaa. Tulee rinnakkaisvalmisteita. Tuodaan uusi patentti markkinoille ja järjestetään hyvissä ajoin pohjustetut kiellot voimaan. Eduskunnassa (ja eri maiden parlamenteissa) istuu lääketeollisuuden sinne kampanjoimia edustajia jotka pitävät suurta ääntä milloin vedoten terveyteen, rikollisuuteen, skitsofreniaan ja milloin ajatelkaa lapsia. Heitä niinsanottuja kukkahattuja. Heitäpä tällainen adressi kymmeninetuhansine allekirjoittajineen sinne ja roskiin menee. Myös tiedotusvälineitä kehoitetaan vaikenemaan. Monissa maissa näihin asioihin ollaan saatu parannus. Tilanne on meillä niin vaikea että sitä ei Hollantilainen heti uskoisi. Korruptiota oli muka vähiten maailmassa. Mikäs siinä kun se oli tehty lailliseksi. EU:n puoleen kannattaisi kääntyä näissä asioissa. Järjestää vaikka edellä kuvattu tempaus eduskunnan edessä ja kuvata tapahtumat talteen. Kyllähän sen tietää miten poliisi Suomessa retuuttaa ihmisiä autoihin jos tuollainen tapahtuu. Sellaiseen tyyliin ettei sitä olla keski-euroopassa nähty sitten DDR:n. Järjestää tuo ja lähettää muistikortilla Ihmisoikeustuomioistuimen syyttäjille. Kyllä saisi Suomen maine sivistysmaana kyytiä. Nauttisin suuresti tilanteesta, johan tässä on ikänsä kärvistelty.