Alkon tulo Pakilan Lidlin tiloihin tulee estää

Pekka Nieminen
Vieras

/ #12 Ei Alkoa Pakilaan !

07.09.2010 18:00

Kauhukseni luin Oulunkyläläinen Pohjoiset esikaupungit lehdestä, että Pakilaan ollaan tuomassa Alkoa ja vieläpä mahdollisesti Lidlin kaupan yhteyteen Alkutielle  tai mahdollisesti entisen Sparin tiloihin Pakilantielle.
Mielestäni meillä ei ole mitään todellista tarvetta Alkolle Pakilassa, sillä kyllä ma saamme tyydytettyä alkoholin tarpeemme esim MustanPekan myymälästä.
Mikäli Alko tulisi Lidlin yhteyteen, niin kyseinen paikka aiheuttaisi ylitsepääsemättömiä ruuhkia jo nyt liikenteellisesti hankalaan Pakilantien ja Alkutien risteykseen ja samalla se vaarantaisi entistä enemmän lapsiemme turvallisuuden heidän koulutiellänsä. Vanha Sparin kiinteistö Pakilantiellä olisi vain hiukan edellistä parempi vaihtoehto, sillä se niinkuin kaikkialla toisi nykyisinkin havaittavaa epäsosiaalista väkeä ja levottomuutta ko. tontille lisää. Mielestäni oikea Alkon paikka olisi Maunulaan tulevassa suuressa S-ryhmän ostoskeskuksessa, jossa pystytään ainakin paremmin pitämään yllä tarvittavaa kuria ja järjestystä ja se olisi liikenteellisestikin parempi sijainti Alkolle.

Pekka Nieminen
Osuuskunnantie