Kannabis lailliseksi

/ #2173 Politiikkaa

09.09.2010 21:03

#2170: -

Tässä Kansanedustajien ja Tasavallan Presidentin kanslian sähköpostiosoitteet. Ota yhteys äläkä odota että joku tekee sen. Itse olen tehnyt sen. Lähetin tämän adressin sisällön ja linkin sivulle. 30016 allekirjoitusta nyt eikä asiasta ole juuri mainittu tiedotusvälineissä. Kuvitelkaa nimimääriä sen jälkeen kun tapahtuu se että joku edustajista tai tulevien vaalien ehdokkaista mainitsee adressin olemassaolon ja kolkyt donaa julkisuudessa. Me pystyisimme valtaamaan minkä tahansa Suomen puolueen omaksi kannabispuolueeksemme liittymällä joukoin valitsemaamme jäseneksi. Yhdessäkään puolueessa ei ole tuollaista jäsenmäärää. Katsokaa Wikipediasta jos epäilette. Alle kymmenen tuhannen jäävät suurimpienkin puolueiden jäsenmäärät.

aila.paloniemi@eduskunta.fi, anna-maja.henriksson@eduskunta.fi, anne.holmlund@eduskunta.fi, anne.kalmari@eduskunta.fi, anneli.kiljunen@eduskunta.fi, anne-mari.virolainen@eduskunta.fi, anni.sinnemaki@eduskunta.fi, annika.lapintie@eduskunta.fi, antti.kaikkonen@eduskunta.fi, antti.kalliomaki@eduskunta.fi, antti.rantakangas@eduskunta.fi, antti.vuolanne@eduskunta.fi, anu.vehvilainen@eduskunta.fi, arja.karhuvaara@eduskunta.fi, arto.satonen@eduskunta.fi, ben.zyskowicz@eduskunta.fi, bjarne.kallis@eduskunta.fi, christina.gestrin@eduskunta.fi, eero.akaan-penttila@eduskunta.fi, eero.heinaluoma@eduskunta.fi, eero.lehti@eduskunta.fi, eero.reijonen@eduskunta.fi, elisabeth.naucler@eduskunta.fi, elsi.katainen@eduskunta.fi, eoa-kirjaamo@eduskunta.fi, erkki.pulliainen@eduskunta.fi, erkki.tuomioja@eduskunta.fi, erkki.virtanen@eduskunta.fi, esa.lahtela@eduskunta.fi, esko.ahonen@eduskunta.fi, esko.kiviranta@eduskunta.fi, esko-juhani.tennila@eduskunta.fi, haavisto@fin.la, hakan.nordman@eduskunta.fi, hannakaisa.heikkinen@eduskunta.fi, hanna-leena.hemming@eduskunta.fi, hannes.manninen@eduskunta.fi, hannu.hoskonen@eduskunta.fi, harri.jaskari@eduskunta.fi, heidi.hautala@eduskunta.fi, heikki.a.ollila@eduskunta.fi, heli.jarvinen@eduskunta.fi, heli.paasio@eduskunta.fi, henna.virkkunen@eduskunta.fi, ilkka.kanerva@eduskunta.fi, ilkka.kantola@eduskunta.fi, ilkka.viljanen@eduskunta.fi, inkeri.kerola@eduskunta.fi, jaakko.laakso@eduskunta.fi, jacob.soderman@eduskunta.fi, jan.vapaavuori@eduskunta.fi, janina.andersson@eduskunta.fi, janne.seurujarvi@eduskunta.fi, jari.koskinen@eduskunta.fi, jari.larikka@eduskunta.fi, jari.leppa@eduskunta.fi, johanna.karimaki@eduskunta.fi, johanna.ojala-niemela@eduskunta.fi, johanna.sumuvuori@eduskunta.fi, johannes.koskinen@eduskunta.fi, jouko.laxell@eduskunta.fi, jouko.skinnari@eduskunta.fi, juha.hakola@eduskunta.fi, juha.korkeaoja@eduskunta.fi, juha.mieto@eduskunta.fi, juha.rehula@eduskunta.fi, jukka.gustafsson@eduskunta.fi, jukka.makela@eduskunta.fi, jutta.urpilainen@eduskunta.fi, jyri.hakamies@eduskunta.fi, jyrki.kasvi@eduskunta.fi, jyrki.katainen@eduskunta.fi, jyrki.yrttiaho@eduskunta.fi, kari.karkkainen@eduskunta.fi, kari.rajamaki@eduskunta.fi, kari.uotila@eduskunta.fi, katja.taimela@eduskunta.fi, katri.komi@eduskunta.fi, kimmo.kiljunen@eduskunta.fi, kimmo.sasi@eduskunta.fi, kimmo.tiilikainen@eduskunta.fi, kirsi.ojansuu@eduskunta.fi, klaus.pentti@eduskunta.fi, krista.kiuru@eduskunta.fi, Kuusisto Merja <merja.kuusisto@eduskunta.fi>, kyosti.karjula@eduskunta.fi, lauri.kahkonen@eduskunta.fi, lauri.oinonen@eduskunta.fi, leena.harkimo@eduskunta.fi, leena.rauhala@eduskunta.fi, lenita.toivakka@eduskunta.fi, liisa.hyssala@eduskunta.fi, liisa.jaakonsaari@eduskunta.fi, lyly.rajala@eduskunta.fi, maarit.feldt-ranta@eduskunta.fi, mari.kiviniemi@eduskunta.fi, maria.guzenina-richardson@eduskunta.fi, marja.tiura@eduskunta.fi, marjaana.koskinen@eduskunta.fi, marjo.matikainen-kallstrom@eduskunta.fi, markku.laukkanen@eduskunta.fi, markku.pakkanen@eduskunta.fi, markku.rossi@eduskunta.fi, markku.uusipaavalniemi@eduskunta.fi, marko.asell@eduskunta.fi, markus.mustajarvi@eduskunta.fi, martti.korhonen@eduskunta.fi, mats.nylund@eduskunta.fi, matti.ahde@eduskunta.fi, matti.kangas@eduskunta.fi, matti.kauppila@eduskunta.fi, matti.saarinen@eduskunta.fi, matti.vanhanen@eduskunta.fi, mauri.pekkarinen@eduskunta.fi, merikukka.forsius@eduskunta.fi, merja.kyllonen@eduskunta.fi, miapetra.kumpula-natri@eduskunta.fi, mika.lintila@eduskunta.fi, mika.sivula@eduskunta.fi, mikaela.nylander@eduskunta.fi, mikko.alatalo@eduskunta.fi, mikko.kuoppa@eduskunta.fi, minna.sirno@eduskunta.fi, mirja.vehkapera@eduskunta.fi, oiva.kaltiokumpu@eduskunta.fi, olli.nepponen@eduskunta.fi, oras.tynkkynen@eduskunta.fi, outi.alanko-kahiluoto@eduskunta.fi, outi.makela@eduskunta.fi, paavo.arhinmaki@eduskunta.fi, paavo.vayrynen@eduskunta.fi, paivi.lipponen@eduskunta.fi, paivi.rasanen@eduskunta.fi, paula.lehtomaki@eduskunta.fi, paula.risikko@eduskunta.fi, paula.sihto@eduskunta.fi, pauliina.viitamies@eduskunta.fi, pekka.haavisto@eduskunta.fi, pekka.ravi@eduskunta.fi, pekka.vilkuna@eduskunta.fi, pentti.oinonen@eduskunta.fi, pentti.tiusanen@eduskunta.fi, pertti.hemmila@eduskunta.fi, pertti.salolainen@eduskunta.fi, pertti.salovaara@eduskunta.fi, pertti.virtanen@eduskunta.fi, petri.pihlajaniemi@eduskunta.fi, petri.salo@eduskunta.fi, petteri.orpo@eduskunta.fi, pia.viitanen@eduskunta.fi, pirkko.ruohonen-lerner@eduskunta.fi, raija.vahasalo@eduskunta.fi, raimo.vistbacka@eduskunta.fi, rakel.hiltunen@eduskunta.fi, reijo.kallio@eduskunta.fi, reijo.laitinen@eduskunta.fi, reijo.paajanen@eduskunta.fi, risto.autio@eduskunta.fi, saara.karhu@eduskunta.fi, sampsa.kataja@eduskunta.fi, sanna.lauslahti@eduskunta.fi, sanna.perkio@eduskunta.fi, sari.palm@eduskunta.fi, sari.sarkomaa@eduskunta.fi, satu.taiveaho@eduskunta.fi, sauli.niinisto@eduskunta.fi, seppo.kaariainen@eduskunta.fi, sinikka.hurskainen@eduskunta.fi, sirkka-liisa.anttila@eduskunta.fi, sirpa.asko-seljavaara@eduskunta.fi, sirpa.paatero@eduskunta.fi, stefan.wallin@eduskunta.fi, susanna.haapoja@eduskunta.fi, susanna.huovinen@eduskunta.fi, suvi.linden@eduskunta.fi, tanja.karpela@eduskunta.fi, tapani.makinen@eduskunta.fi, tapani.tolli@eduskunta.fi, tarja.filatov@eduskunta.fi, tarja.tallqvist@eduskunta.fi, tero.ronni@eduskunta.fi, thomas.blomqvist@eduskunta.fi, timo.heinonen@eduskunta.fi, timo.kalli@eduskunta.fi, timo.kaunisto@eduskunta.fi, timo.soini@eduskunta.fi, timo.v.korhonen@eduskunta.fi, toimi.kankaanniemi@eduskunta.fi, tommy.tabermann@eduskunta.fi, tuija.brax@eduskunta.fi, tuija.nurmi@eduskunta.fi, tuomo.hanninen@eduskunta.fi, tuomo.puumala@eduskunta.fi, tuula.peltonen@eduskunta.fi, tuula.vaatainen@eduskunta.fi, tuulikki.ukkola@eduskunta.fi, ulla.karvo@eduskunta.fi, ulla-maj.wideroos@eduskunta.fi, unto.valpas@eduskunta.fi, valto.koski@eduskunta.fi, veijo.puhjo@eduskunta.fi, ville.niinisto@eduskunta.fi, kirjaamo@tpk.fi, presidentti@tpk.fi,