Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Tellervo Nyberg
Vieras

/ #74 Mitä Sanoo Jumalan Sana?

11.09.2010 11:27

Tänä päivänä pienistäkin asioista ihmiset vetävät  oikeuteen toisiaan kunnian loukkauksesta.

Me kristityt voisimme vetää jokaisen homoutta ja lespoutta suosivan papin oikeuteen, koska hän opettaa ja ehkä itsekin elää vastoin Jumalan Sanaa.

Sehän on päivän selvä asia, että jos matten opettaja koulussa opettaa lapsia väärällä tavalla mattea, niin hänethän erotetaan, koska hän on epäpätevä. Jos Jumalan Sanaa saarnataan ja opetetaan erilailla kuin mitä Pyhä Raamattu opettaa niin silloinhan täytyy tällaiset papit ja piispat ja jopa Arkkipiispatkin eroittaa, koska he ovat epäpäteviä virkaansa toimittamaan.

He eivät ole kykeneviä johdattamaan ihmisiä Taivastielle, koska eivät itsekään kulje sitä tietä!

Eikö kukaan ole varmis keräämään sellaiseen Adressiin nimiä ja vetämään oikeuteen kaikki papit, piispat ja mahdollisesti Arkkipiispankin oikeuden eteen.

Koska kirkko on aivan kykenemätön hoitamaan seurakuntalaistensa iankaikkisuus asioita Taivastielle.

Jokainen meistä kuolee, ei homot eikä lesptkaan jää tänne pällistelemään, vaan heidätkin asetetaan kerran Jeesuksen ja Jumalan eteen vastaamaan kuinka ovat opettaneet kansaa tuntemaan Elävän Jeesuksen.

Siis toisin sanoen meillä tavallisilla matti ja maija meikäläisllä on myöskin vastuu ja oikeus vaatia oikeata Raamatullista opetusta Paimenilta!

Siunattua syksyä, Tellervo Nyberg.