Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #107 Re: Re: Mitä tarkoittaa tuo SN avioliitto?

11.09.2010 22:59

#104: Vieras - Re: Mitä tarkoittaa tuo SN avioliitto?  ... että haluaisi harrastaa seksiä sisaruksensa, koiransa tai ruumiin kanssa ...

Mihin muuten tässä kohdin unohdit pedofiilit? Kuten olemme viimevuosina saaneet aina vaan useammin lukea, ovat nämä tapaukset yleistyneet, eikö totta? Sitä en tiedä kuinka pitkät "traditiot" asialla on.

Suvaitsevaisuus, kuten nykyään on muotia sanoa, on siitä mielenkiintoista, että se on aina subjetiivinen näkemys. Suvaitsemattomuuden puutteestahan uskovaisia usein syytetään ja yritetään tämä asia vielä sekoittaa raukkauteen tai suvaisemattoman kohdalla sen puutteeseen. Tosiasiassa näillä asioillahan ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa eikä suvaitsevaisuus ja rakkaus ole synonyymejä toisilleen, vai mitä mieltä olette lapsenne kasvattaneet.

Suvaitsevaisuuteen kuulen usein myös vedottavan homokeskusteluissa. Pitäisi suvaitsevaisuuden nimissä hyväksyä homoavioliitot jne. Mitä seuraavaksi pitää hyväksyä suvaitsevaisuuden nimissä. Lapsiavioliitot, vanhemman ja oman lapsen välinen liitto? Suvaitsevaisuus äärimmillään johtaa siihen, että kaikki asiat pitäisi hyväksyä.

Joku varmaan pian sanoo, ettei nyt sentään kaikkia asioita pidä suvaita. Missä sitten menee se suvaitsevaisuuden raja ja kuka sen määrittelee?