Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #128 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ei voi olla totta

12.09.2010 00:21

"Ja muuten niistä indikaattoreista huomaan, että kirjoittelet näköjään ihan omiasi. Tutkimusten mukaan homoperheiden lapsilla on enemmän kokemuksia avioeroista, itsemurhista, riidoista jne. Ei aina välttämättä itsensä aiheuttamia, mutta "vanhempien" taholta kyllä. Tämä voidaan näyttää todeksi tilastojen valossakin. Mutta sinun mielestäsi ja viittaamasi tutkijan mielestä asialla ei varmaankaan ole mitään vaikutusta lapsiin. "

Ensinnäkin mihin viittaat. Enhän minä puhunut mitään vanhempien avioeroista tai riidoista. Kirjoitin vain, että jos nämä nuoruuden kokeilut, joita on siis kyllä ihan heteroperheittenkin lapsilla, olisivat kovin haitallisia, niin johan se näkyisi jossain, esim. mt-ongelmina.

Ja sikstoisekseen mikään ei ole niin helppoa kuin heitellä että tutkimusten mukaan ja tilastojen valossa. Mulla on yksi tutkimus, jonka on tehnyt arvostettu henkilö korkeimmalle viralliselle taholle, en tiedä miten paljon vakuuttavammaksi tämän nyt sitten pitäisi mennä. Joka tapauksessa varmaa on yksi asia, jos homojen ja lesbojen lapsista tulisi säännönmukaisesti ihan hirveän onnettomia mt-tapauksia, se olisi todellakin huomattu jo ajat sitten!