Me vaadimme uutta luotettavaa äänten laskutapaa vaaleihin

AT

/ #44 Goldman Sachs on roistopankki

11.05.2017 05:53

Goldman Sachs yhtiöstä löytyy lukemattomia dokumentteja, eikä kenellekään pitäisi olla epäselvää, miksi ko. yrityksen toimia pitäisi seurata Suomessa. Valitettavasti Suomen velkaantuminen aiheuttaa sen, että tällaiset roistopankit saavat liian ison otteen Suomen valtiosta, ja pian meillä ei ole enää mitään päätäntävaltaa maassamme (jos joku ei usko, niin kannattaa selvittää, mikä on tilanne jenkeissä). Hallituksemme on helposti ostettavissa, ja ei tarvitse katsoa kuin Bilderberg-kokousten osallistujalistaa, niin aina siellä on joko virkaatekevä Suomen pääministeri, tai muu hallituksen jäsen (suoranaista lahjusta ei tarvitse näes ottaa, kun luvataan huippuvirka esim. EU:ssa).

Alla vielä ote wikistä:

"Pankki myi sijoittajille asuntomarkkinoiden sijoitusjohdannaisia mutta salasi asiakkailta, että niiden takana oli miljardööri John Paulsonin hedgerahasto, joka valitsi mukaan riskialttiita arvopapereita. Samalla rahasto myi johdannaisia "lyhyeksi", koska uskoi niiden romahtavan. Sijoittajille koitui miljardien eurojen tappiot, mutta pankki itse sai tuottoa."

-Wikipedia-