Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #188 Re: -

15.09.2010 21:39

#186: - - -

Mitä ovat ne mielenterveysden oireet jotka todistavat homouden kuuluvan tautiluokitukseen? Tässä on esimerkkejä mahdollisista mielenterveysongelmien oireista: masennus, ahdistus, maanisuus, pakko-oireet, seksuaaliset ongelmat ja niin edelleen, ja näistä johtuva syrjäytyminen sosiaalisesti, työelämässä tms. Mitään näistä homous ei itsessään aiheuta. Ja seksuaaliseksi ongelmaksi ei lasketa sitä, että rakastaa toista ihmistä, haluaa harrastaa hänen kanssaan seksiä, saa siitä nautintoa, pystyy luottamaan toiseen ihmiseen ja sitoutumaan parisuhteeseen. Kaikki nämä ovat terveen seksuaalisuuden merkkejä ja täysin mahdollisia asioita homoille ja lesboille, kunhan heidän vaan annetaan olla oma itsensä. Oikeita sairaan seksuaalisuuden merkkejä ovat kyvyttömyys läheisyyteen, seksiin, parisuhteeseen, sitoutumispelko, holtiton seksikäyttäytyminen ja niin edelleen.

Sellainen ihminen joka ei ole masentunut tai ahdistunut, joka kykenee rakkauteen, seksiin ja parisuhteeseen ja joka pystyy täysin normaalisti toimimaan yhteiskunnan tuotteliaana jäsenenä ei ole mielenterveysongelmainen. Piste.

Lisäksi, jos homous olisi mielenterveysongelma, se voitaisiin parantaa samalla lailla kuin mikä tahansa muukin mielenterveysongelma ja Kelalle olisi pitkät terapiajonot, koska kuka oikeasti haluaa elää uskovaisten sylkykuppina? Tai halusi elää aikaisemmin, nykyäänhän paine muuttaa homoja ja lesboja on onneksi huomattavasti vähentynyt ja kaikki itseään kunnioittavat terapeutit ovat jo ajat sitten lopettaneet edes yrittämästä muuttaa homoja heteroiksi, koska se ei vaan ole mahdollista.