Psykiatrinen pakkohoito on lakkautettava

/ #131 Re:

27.03.2018 04:29

#1: Niko Salminen -

Niko salmiselta taitaa itselta puuttua halkoja kuormasta. Jos ei pysty ymmartamaan etta juuri poliittiseen kidutukseen psykiatriaa ovat aina kayttaneet maat jotka ovat loistaneet kuin tahti pakko hoidoissa kuten suomi on loistanut, koska suomen julkisterveyden hoidolla ei koskaan ole ollut kehittyneempaa valitusten kasittely tapaa kuin kuskata karsinyt kidutukseen pakko hoitoon..

Koduttamista varten koko psykosoamtian teoria on tehty, etta virka tohtoreilla on keino aloittaa valtion kidutus, koska mitaan muuta keinoa ei ole aloittaa kidutus henkiloa kohtaan jota he eivat tunne..

Juuri tata varten freud satuseta teki sadisrisen psykosmatian teorian..ja tuota sadisti gurua suomikin seuraa ja on ansoluuttinen poliittinen kiduttaja josta kertoo johto asema pakko hoito tilastoissa, joita suomi on johtanut vuosikymmenia, koska kilpailuttomia julkisia eivoida yllapitaa ellei kritisoijia ohjata valtion kiduttajille eli psykiatreille .julkis psykiatrit valtion palkkalaisiana hoitavat muun tyon ohessa poliittisen kidutuksen, ja juuri tata tarkoitusta varten freud rustasi psykosomatiat ja muut kauhu teoriat..

Ja.et tiada ymmartaa ettei yksikaan tiede jonka pohjana on  vain teoria, ole tehty muuta kuin kidutusta varten..

Teoria ei koskaan ole muuta kuin mielipide joka julistetaan tieteeksi ja sellaiset tieteet ovat aina pannukakku tieteita, joita harjoittavat ainoastaan sadistiset psykiatrit..

On taysin naivia kuvitella etta psykiatriaan hakeutuisi muita kuin sadisteja, silla sadisti teoriat.vetavat puoleensa narsistisia sadisteja..

Pienella elaman kokemuksella heita voi luulla jopa auttajiksi. Niinhan eugenisti psykiatritkin intti kaaseirilla juutalisia uuniin lappaessaan..

Koko tihu tyon teki eugenismi teorian keksineet psykiatrit ernest rudinin johdolla.

Koululaaketiede pani hitlerin syylliseksi, joka ei poustunut bunkkerista ja ei vieraillut.kertaakaan keskitysleirilla, eika tiennyt.mita.sadisti teorioihin sairastunut koululaaketiede teki, mittasi juutalisten luut ja niiden pituuden ettei arjalaisia luita kaasuteta..koska psykiatrit tutkaili luun muodosta mika rotu on kehityskelpoinen jatkamaan lisaantymista maapallolla ja paha arpa lankesi juutalaisille, kuten suomessa kehon sairuaksiin sairastuvat ovat sadismin eli eugenismin kobteena..samaa oppia psykosmatia ja muu taman paivan koululaaketieteen pannukakku teoriat ovat..tieteita joilla ei ole labraa ei faktaa..pelkkia fraaseja ja uskomuksia joita freud ja muut yliviisaat narsistit ovat aina tehneet..

Jos tajuaa kuinka eugenistinen sadisti valtio suomi on..ei todella ole huolissaan ita rajan katoamisesta..koska venaja eiole niin eugenisrinen kuin suomi.mutta muuta ihmisoikeus rikollisuutta se harjoittaa kylla, joka on lahes yhta barbaaria kuin suomlaisten sdistisuus, jossa he vainoharhaisesti intaa kehon  kipujakin mielisairaudeksi, joka on 100% eugenismin jatketta.