Psykiatrinen pakkohoito on lakkautettava

Vieras

/ #132 Ihan sadismista suomalaiset vie pakko hitoon.Re:

27.03.2018 04:57

#1: Niko Salminen -

Eli ellet usko valtion/ koululaakerieteen lajittelu ja rotu sorto teorioita tai mitaan pannukakku tieteita, joiden pohja on vain guru freud satu seta..ellet usko guruja ja heidan tekemia teorioita, suomi kiduttaa, koska valtio on tuonut kidutus teoriat sita varten etta ne jotka eivat usko teorioita kiskotaan pakko hoitoon, koska valtio lajittelee heidat sairauden tunnottmiksi, koska eivat usko teorioita, joita valtio koululaakerieteen liikelaitoksen kautta markkinoi..

Olen nahnyt.kaiken sen sadismin ja kiiluva silmaisen hulluuden ja isanmaan vihaan johtavat pidatykset ja kidutukset joita suomi tekee ellet usko teorioita

Ja kumarra heidan gurjaan, freudeja jamuita sadisteja, joita valtio vaatii palvomaan, kuten kommunistit marxia..

Meidan guru eli jumala on.freud ja koululaaketiede on hyvin kiiluva silmainen kiduttaja hullu niita kohtaan jotka ei koululaaketieteen liikelaitoksen guruja palvo..se on.hyvin hostile and evil to these who think with they own brain.

On hyvin naivia kuvitella etta freud gurun palvoja maat olisivat fiksumpia kuin marxin teorioihin sairastuneet maat..eivat ole..ei ole suomi kummempi..se kuskaa kehon kipu potilaita gettoon kuin kommunistit gulakkeja..

Raaka paha isaaasta on tullut kun se on sairastunut koululaaketieteen liikelaitoksen sadisti teorioihin, joilla tohtorit kuppaavat kelan biljoonat laaketeolisuudelle jotka apteekkarien kanssa omistavat..

Ja he itse tekevat ja yllpitavat vainoharhaisia yjteiskunnalle ja sen yksiloille vaarallisia teorioita ja ittavat sadismiaan tieteeksi (niin saksankin koululaaketiede teki eugenismissa viela kun psykiatrit lappasi juutalaisia uuniin heti sen jalkeen kun olivat mtanneet luut, jotka eivat olleet arjalaisia mittoja tayttavia..

On paivan selva etta tuollaisiin ammatteihin hakeutuu sadistit ja niin se on meidankin tohtoreissa..