Psykiatrinen pakkohoito on lakkautettava

Niinniinnniinn

/ #140 Pakkohoito on aina poliittista, jos se tehdaan virkatohtorin, ei omaisten aloitteesta.

13.05.2018 12:04

#4: olli somero -

Jos mielisairaaksi merkkaaminen tapahtuu virkatohtorin/ virkamiehen aloitteesta, eika omaisten, se on poliittista meilisairautta, jossa valtio on sairastunut hirmuvaltaan ja hydyntaa kehon sairauksia ja niiden oireita ja harjoittaa sadismia niilla ja tekee niista keinotekoisia mielisairaan papereita.

Poliittista pakko hoitoa on se etta pakkohoitoon (valituksen tai kritiikin jalkeen pahaa virkamiehistoa kohtaan)

Viedaan heti valituksen jalkeen vain vihaa tuntevan 2 virkatohtorin kollektiivisella sopimuksella paattaa, etta yksiloa kidutetaan pakkohoidolla  kenenkaan suojelematta yksiloa valtion hirmuteoilta, jota pakkohoito on)

Pitaa olla aika naivi ja yksinkertainen jos uskoo etta pakko hoito, joka on puhtaasti noyryytysta, sadismia jakidutusta on auttavaa..

Noyryytykseksi i rahat, puhelimet, yhteydet ulkomaailmaan otetaan pois.sinulle tehdaan keinktekoiset mielisairaan paperit valtion tilaamaana, vaikka et puhu militarististen jo paalta nazi tohtoreilta nayttavien psykiatrien kanssa mitaan, tajuat olevasi kuin juutalainen eugenisti psykiatrien edessa ja olet vaiti tuomiolla kuin juutalainen kaasuleirila,

Militaristisissa valtion simputtajien edessa ei kukaan pysty avaamaan suutaan, koska se jarkyttava sotilasmainen simputus joka psykiatreista lemuaa, haisee niin pitkalle,.etta siina vaiheessa nakee.ettei tuollaisille smputtaja sotilaille puhuta..

Omaiset ei saa tietaa minne valtio on sinut kidnapannut terveyskeskus kaynnilla, kuten hirmuvalta valtioilla on tapana..

Ainakaan minun tapauksessa en saanut edses ilmoottaa omaisille etta missa olen.

Samaan aikaan kun sadisti psykiatri keskitysleirissa narsistisesti kehui olevansa suuri auttaja,

Lapseni itki itsensa uneen, ja oli varma etta aiti on kuollut, jaanyt auton alle?

Joku on murhannut aidin , koska aiti ei vastaa puhelimeen..

Nain jatku yli viikon ja olisi jatkunut kuukausia, ellen olisi paassyt livahtamaan ( hoitajat vahti etten paase ilmoittamaan omaisille missa olen) potilas puhelimeen ja soitin oitis eduskunnan oikeus asia miehelle tasta sadismista.

Sitten psykiatri ropponen super sadistisesti sivalsi etta ".mina olen joutunut sinun takiasi puhumaan eduskunnan oikeus asia.miehen kanssa ja melkein sylkaisi kasvoilleni.saat soittaa yhden puhelun paivassa, mutta vain omaisille (ei lakimiehelle tai niille jotka voisivat hakea sinulle meita vastaan oikeutta)

Hoitajat tulee valvomaan etta soitat vain omaiselle, koska meilla suomessa on oikeus tehda mita me tahdomme ihmisille.ja siksi soitat hoitajien puhelimesta, potilaita varten olevaan puhelinkoppiin sina et jatkossakaan saa menna..

Ensimmainen puhelu: militaristi hoitaja piti korvansa 20 cm paassa puhelin luurista ja kun lapseni kysyi;

Millaisia potialaita siella on?

Sotilas eli hoitaja kiskaisi puhelin luurin barbaaristi kasistani ja loi vihaisesti luurin kiinni ja sanoi:

Ei lapsi saa tuollaisia kysella..

Vastasin: minun lapsellani on oikeus kysya minulta mita tahtoo.. toista puhelua lapselle ei sallittu, koska han olisi kysynyt sellaista, jota militantti sadisti psykiatrit ei sieda, koska eivat paase dominoimaan ja hirmuhallinnoimaan lasta joka on luurin toisessa paassa ja heidan hirmuhallinnon ulkopuolella..

Ja mika pahinta kun eduskunnan oikeuasiamies kuuli siita etta omaiset itkee..missa aiti on..

Niin tuo sadisti psykiatri sai virkamiehilta valittomasti ylennyksen sairaalan ylijohtajaksi, kun kaikissa muissa maissa han olisi saanut potkut.

Mita hoitavaa tallaisessa kidutuksessa on, jossa ollaan kuin kulakki vankilairilla ja puhtaasti poliittisesta syysta koska yksilo on kritisoinut valtion virkamiehia?

Ne jotka kannattavat pakko kidutusta, kannattavat varmaan isista ja muuta hirmuhallintoa ja terroria myos.

Kekitysleiriin syyttomien ihmisten vieminen on rikos.

Mielisairaus ei siihen riita, silla suomen valtio on aina tehnyt kauhu mielisairaan diaknooseja kehon kivuista fai mista vain kauhu valtoo keksiikidutukseen valineita ja.sadisti tohtori i kayttaa aina psykiatriaasi sivallus valineena ja mielisairaaksi potilaita haukkuva tohtori on aina sadisti..

On hyvin vaarallista menna tallaiselle poliittista psykiatriaa harjoittavalle julmalle valtiolle kertomaan kehon vaivojaan, siita ainakin mina.sain keskitysleiri.kidutusta ja olen hyvin tarkkaan kiertanyt vero varoin maksetun terveyden hoidon, ne ovat poliittisia kidutus paikkoja..jonne kidutus kaskyt tulee esivalallata, vapaamuurari looseista ja sypolta, niita vastaan jotka poliittisesti kannattavat vakuutus terveydenhoitoa ja vastustavat julkista, koska se toimii myos GESTABONA.

Yski keskitysleirissa tehty pakkohoito tekee isanmaataan rakastavasta ja siihen luottavasta yksiloista isanamataan pelkaavia vapisevia imisraunioita,

Eika kukaan kekitysleirissa poliittisista syista ollut puolusta isanmaan rajaa eli maata jonka jumuutta han pelkaa..

Joten sina keskitysleiri eli pakkohoitojen kannattaja olet tyhma.

Jos vakivatinen tai vaarallinen viedaan pakkohoitoon,sita en vastusta..mutta kukaan omaisista ei ole pitanyt minua mielisairaana vaan mieleltaan terveena ja alykkaana.

Suomi on 4 jas maa jossa laillisesti olen asunut ja samojen kroonisten tautien kanssa liikkunut ja olen ihan aika paljon nahnyt ja ainoastaan suomi haukkuu minua mielisairaaksi ja heti ovella tekee sadistisen sivalluksen oireista,.

Siihen voi olla vain 3 syyta.

-joko minuun iskee mielisairaus heti kun lentokone laskeutuu suomen kamaralle.

-'valtio on mielisairas ja kayttaa psykiatriaa kidutusvalineena poliittisista syista, koska sosialidemokratiaan perustuva julkisjarjestelma ei sieda niiden yksiloiden terveyden hoitamista, jotka poliittisena nakemyksena kannattavat toimivampia, tasapuolisempaa vakuutus jarjestelmaa sveitsin ja saksan mallilla.

Kritisoivile yksiloille on aina suomessa tehty keinotekoiset valhe mielisairaan paperit, kylla sosialisti osaa sen yhtahyvin kuin kommunisti.

Tekijana aina valtion virkatohtori ja julkinen, joilta mielisairaan paperit tilataan kritisoijille.

Siksi pakko hoito tulee kieltaa, koska se on suurimmaksiol osaksi poliittista vangitsemista valtion toimesta.

Jos pakkokidutus  tulee omaisten aloitteesta, sekin voi olla sadimismia, toki omaiset tuntee sen yksilon, tosin kidutus ei auta omaistakaan, mutta hanen kasittely voi olla vahemman simputtavaa, koska valtiolla ei ole vihaa tuota yksiloa kohtaan.

Suurin osa pakkokidutusta on valtiollista politiikkaa ja

Siksi pakkokidutus on kiellettava..hoito sanaa ei kidutuksesta voi.kayttaa..