Kannabis lailliseksi

/ #4094 Re:

22.10.2018 12:32

#6: Valtteri Hjelm -

Nyt oli huono agrumentti. Hollannissa liikkuu aika paljon muitakin aineita kuin kannabis joten tämä aiheuttaa sitä ''sekopäisyyttä''. kokemusta sen verran on meinaa hollanista että mulle tullu myymää henkilö x:ät mdma tai kokkelia  kun on istunnu rauhassa terassilla. mutta minä kieltäydyin. sen sijaan kävin hakemassa hyvän laatuista cbd painoitteista Kannabista ja tryffeleitä koska nämä ovat mietoja huumeita niin uskallan niitä käyttää. mdma on tullu kokeiltua niin voin sanoa että EI kannata jos et halua muutaman kuukauden masennusta koska mdma tunnetusti tyhjentää aivojen seratoniili varastot. minä suosin kannabista enemmän kuin alkoholia koska kuka helvetin täysjärkinen haluaa litkiä etanolia? minä en. Suomi on huono maa kannabiksen puolesta vanhusten takia ku niille on manattu 60luvulla niin paljon pahaa tästä että he pitää sitä heroiinin kaltasena..  no jos se kerta niin vaarallinen on ku heroiini missä on yliannostus kuolemat? hmm sitä minäki.. nyt on aika ottaa jokaisen itteää niskavilloista kiinni ja aletaan yhdessä miettimää että onko tämä mr.Cannabis oikeasti niin paha asia.   ps. mieluummin yksi jointti illassa kuin lasiviiniä :)