Adressi globaalin massamaahanmuuttosopimuksen hylkäämiseksi

Seikku Kaita

/ #42 Luovutettu, muttei luovutettu!

05.12.2018 16:00

Adressin ensimmäiset noin 40'000 allekirjoitusta on eilen luovutettu ulkoministeriölle.
Nyt mennään sitten seuraavaa neljääkymmnetätuhatta, ja vaikka nippu paperia on luovutettu, itse asiassa ei olla luovutettu. Taistelu jatkuu vahvana Suomessa ja noin puolessa EU:n jäsenmaista sekä monissa maailman merkittävimmistä valtioista.

Tämän GCM:n lisäksi YK tarjoaa jo seuraavaa hirttoköyttä kaikille itsenäisille kansakunnille:  GCR, Global Compact for Refugees.

Nämä kaksi Uuden Maailmanjärjestyksen  (YK + muut globalistit)  sopimusta kulkevat sikäli käsi kädessä, että pakolaiset koetetaan tahallisesti  sekoittaa käsitteellisesti maahanmuuttajiin.  Näille molemmille kehitellään jotain kansakuntien yli kävelevää "maailmankansalaisuutta",  joka oikeuttaisi valloittamaan korkean elintason maita ilman aseellista selkkausta.  Muistettakoon, että koko YK:n  ainoa johdonmukainen itselleen antama olemassaolon perusta on sotien välttäminen -- joskin lopputulemana nykyisistä menetelmistä lienee seurauksena globaali väkivallan lisääntyminen.