Konemusiikki kiellettävä

Naurettavaa.

/ #581 Jaahas...

07.03.2019 16:37

Jo sana "konemusiikki" on sinänsä hieman halventava. Elektroninen musiikki ansaitsee elää vahvana! Koen äärimmäisen vaikeana samaistua tai saada minkäänlaista elämystä minkään s**tanan poppikappaleen sanoituksista... Vaikka tämä aloite on jo yli 10 vuotta vanha ja todennäköisesti tehty vitsinä niin silti pistää hieman vihaksi tämä toiminta XD. Itse teen myös elektronista musiikkia ja voin todellakin sanoa että se on paljon vaikeampaa kuin mitä tavallinen pulliainen uskoo. Tekniikat on hallittava aina Equalizerin käytöstä Compressointiin ja layeröimiseen jne. (puhumattakaan hyvien saundien ulossaamista syntetisaattorista) ja jokainen ääni on yleensä käsiteltävä jollakinlailla ja niille on löydettävä oma paikkansa jotta miksaus pysyy puhtaana ilman että äänet menevät päällekkäin. Ja tässä puolitoistavuotta elektronista musiikkia melkein joka päivä tehneenä voin sanoa että kynnys huumeiden käyttöön ei ole laskenut, eikä minulla ole minkäänlaista halua piikittää suoneen. Ainut genre mihin huumeet saattavat sopia on psykedeelinen transsi (trance) musiikkilaji, mutta elektronisesta musiikista yleensä nautitaan ilman huumeita.