Psykiatrinen pakkohoito on lakkautettava

Lordhelpfinland

/ #142 Re: Pakkohoitoadressi hei!

01.07.2019 16:50

#15: Sari78 - Pakkohoitoadressi hei!

Despootti kannattaa niiden pidättämistä jotka on erimieltä,

Kuten kommunistit raivasi vallan edestä pois antikomminsiteja psykiatrien kidutuskeskiksiin, joissa käsittely on simputtvaa, alistavaa, ivaavaa, jne.

Tilat on hyvät, mutta käsittely selkäpiitä karmivaa, traumoja synnyttävää, veret pysäyttävää despotismia, psykopatiaa ja tyranniaa,  psykiatrit ovat kuin terroristeja ihmismielle ja hyvinvoinnille.he tuhovat sen ja jäljelle jää pelko ja viha koko tätä rautakouralla kriitikkoja psykiatrien vankilaan kidutetyavaksi,

Koska kriitikot tulee saada -naurettaviksi, - ei uskottaviksi - tyhmiksi - ali ihmisiksi - niin paha valinoharhaimen teorioihin sairastunut isänmaa simputtaa aivokalvon tulehduksia mielisiaraudeksi ja kiskoo suoraan   yleislääkärin vastaan otolta rauta kouralla ihmisiä psykiatreillr kidutettavaksi, koska se on valtion mielestä rikos, että he ovat  valtiolle menneet vaivoja valittaa, sinne ei pidä koskaan mennä, siellä odottaa rautakoura kriitikoille ja tätä soviet syseemiä sinä vallan haluinen tuet, ihmisoikeus rikollisutta,

Koska uskot että koululääketieteellä on järkkymätön totuus ja tieto ihmisen näkymättömästä sisimmästä, joka on joukkotyhmyyttä kuten kommunismi.