Valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen asetettava syytteeseen uskonnonvapauden kieltämisestä sekä valehtelemisesta

Seikku Kaita

/ #11 Re: Re: Ihmiset on ..nimimerkille

26.03.2020 08:29

#7: Ihmiset vaan on erilaisia - Re: Ihmiset on ..nimimerkille  

Miten ihmeessä aina löytyy joku sivistymätön puskistahuutelija viemään keskustelun pois asiasta.

Kun henkilö X päätyy poliittis-uskonnollisen vainon kohteeksi viranomaisen taholta, joku eri politiikkaa/uskontoa edustava Z tulee höpöttelemään genetiikasta -- luultavimmin ymmärtämättä aiheesta mainittavasti enempää kuin graniitti kaurapuurosta -- ja mikä itse jutun kannalta olennaisinta, yrittämään loukata vastapuolen poliittista/uskonnollista vakaumusta. Siis Z tekee juuri sen, mistä X:ää syytetään.

Surullisia tapauksia on joka porukassa, mutta miksi kovinta meteliä pitävät nimettömät ääliöt? Ai niin, ehkä juuri siksi. Paitsi tietysti ne, jotka hyökkäävät agendallaan tahallisesti puskista ja kiinni jäätyään selittelevät, että "eivät ole itse olleet SoMe-tilin käyttäjinä vaan tilillä on ollut useita käyttäjiä".

Mutta itse tapaukseen: älytön noitavaino nyky-inkvisiitiolta. Mutta tämän adressin osalta kommentoin toisaalla mikä meni pieleen.

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…