HIEKKAHARJUN NUORISOTILAN ("36") TOIMINNAN JATKUMINEN

Vieras

/ #63 ärsyttävää

20.09.2010 11:55

Kävimme työharjotteluporukalla luovuttamassa 36:sen korjauttamisadressit ja arvatkaas mitä !

Tämä meidän pikkunen vastaanottosihteeri ei halunnut tehdä asian eteen mitään!!!! Kun sanoimme että haluaisimme asiamme nopeasti eteenpäi, jo tämän päiväisiin istuntoihin/kokouksiin, niin tiskin takana oleva neiti et persettään liikuttanut, ei tervehtinyt, ei halunnut auttaa, eikä tehnyt mitään meitä auttavaa, vaan vastasi tympeästi että yritän saada nämä paperit niille henkilöille, kenelle ne kuuluisi. Mielestäni naikkonen aivan vääränlaisessa työssä (asiakaspalvelu) kun ei halua tarjota asiakkailleen minkään näköistä apua? Ja eikö vastaanottosihteerin tulisi viedä asioita eteenpäin sekä PARHAANSA mukaan yrittää auttaa? Edes pientä yritystä tuohon hommaan?!

Eipä näköjään tarvitse!!!!! Mitäs jos kaupan kassallakin istuttaisiin perseet homeessa kun joku tulee kysymään jotain ja vastataan vaan tympeästi että ehkä minä voisin jotain tehdäkkin.

Pistää kyrpimään tuommoinen... nyt ei ole kyllä kovin asiallinen palaute, MUTTA jos eivät muut ole minua kohtaan mukavia ja asiallisia, miksi minunkaan pitäisi olla?! AAAARGH