VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

/ #3101 Leena

15.01.2021 11:14

Hei kaikki ,
Olen Leena Vantaalta, ja haluan vain sanoa erittäin kiitollisen Rossella Osuuskunnalle vilpittömyydestä, avoimuudesta, avoimuudesta, totuudenmukaisuudesta, rakkaudesta ja tuesta lainarahoituksen saamisen aikana ja sen jälkeen. Olen käynyt läpi paljon huijareiden käsissä, eikä aika salli minun sanoa kaikkea, mitä kävin läpi viimeisen vuoden 2021 vieraana tai sain lainavaroja saadakseni kodin täällä Suomessa, mutta Jumala vastasi rukouksiini rouva Rossella Riccardon tuki ja rakkaus, joka syleili minua ja ymmärsi kanssani huolimatta alkuperäisestä epäilyksestäni ja epäoikeudenmukaisuudestani sekä hänen hyvällä sydämellään ja rakkaudellaan, olen nyt kodin omistaja hänen 2 prosentin korkolainarahastojensa kautta ja olen vannonut lupauksen levittää tätä uutisia ja kerro myös maailmalle, että siellä on edelleen aitoja ja vähän hyviä online-lainayrityksiä, jotka voivat auttaa ja elvyttää kuivan luun kuten olin aiemmin. Älä kuuntele ja lue tätä todistusta, koska tämä on todellinen elämää muuttava kokemus, ja kenenkään, joka tarvitsee tällaista kääntymistä, ei pitäisi epäröidä tai epäillä sitä, koska olen todistanut ja vannon taivaalliselle Jumalalle, että tämä tarina on todellinen ja myös tarina kokemuksestani heidän kanssaan. Tarkista heidät heidän sähköpostiosoitteestaan, jos tarvitset rahoitusta! sähköposti: rossellacooperative@hotmail.com, tai voit ottaa häneen yhteyttä sähköpostitse: rossellacooperative@hotmail.com, jos haluat saada pikaviestipuhelun tai whatsapp / +35677926593

Kiitos
Leena