Säilytetään ruutinpuisto

Kemi

/ #5

15.03.2007 00:22

Samaa tässä mietin kuin moni muukin, että kuka hemmetti täällä Kemissäkään enää haluaa asua jos kaikki puistoalueet pilataan rakentamalla porvareille pikku rantataloja. Paljon parempaakin käyttöä ruutin puistolle olisi kuten ihan tavallisten tallaajien ulkoilumahdollisuudet ja vapaa-ajan vietto paikka.
Monet eri paikkakunnilta vierailleet ovat olleet ihmeissään esimerkiksi koirapuistosta, jota on niin hyvin jaksettu pitää kunnossa, istuttaa ja joka on ollut niin ahkerassa käytössä. Koirapuistossa käy porukkaa Kemin lisäksi myös mm. Torniosta, Oulusta ja Keminmaasta.
Ihmiset ovat innoissaan suuresta tilasta mikä on käytettävissä ja niin monista ajanviettomahdollisuuksista samalla rannalla. Päättäjien joukossa voisi olla yksi sellainen jolla on lapsia, yksi joka harrastaa urheilua, yksi jolla on koira ja yksi joka tykkää muuten vain hengailla rannalla, niin saataisiin päätöksiin hiukan erilaista näkökulmaa.